Webwinkel Event

  • 1 dag
  • 0

Webwinkelen is een wereld in beweging. Om die wereld goed te volgen hebben wij een aantal sessies bedacht voor startende en professionele webwinkeliers. Het programma duurt een middag en elk uur is er een nieuwe sessie. Je volgt in zijn totaliteit 3 sessies en kiest gewoon wat je interessant vindt.

Webwinkelen is een wereld in beweging. Om die wereld goed te volgen hebben wij een aantal sessies bedacht voor startende en professionele webwinkeliers. Het programma duurt een middag en elk uur is er een nieuwe sessie. Je volgt in zijn totaliteit 3 sessies en kiest gewoon wat je interessant vindt.

Waarom Eduvision?

Gecertificeerde trainingen

Praktijkcase centraal

Ervaren docenten uit de praktijk

98% klanttevredenheid

Meer dan 150.000 klanten

Kies hier je training

  • Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Vraag hier een vrijblijvend voorstel aan voor een (maatwerk)privétraining.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (hoewel ‘extern’ natuurlijk altijd een optie is). Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel

Webwinkel Event: Inleiding

Webwinkelen is een wereld in beweging. Om die wereld goed te volgen hebben wij een aantal sessies bedacht voor startende en professionele webwinkeliers. Het programma duurt een middag en elk uur is er een nieuwe sessie. Je volgt in zijn totaliteit 3 sessies en kiest gewoon wat je interessant vindt.

Voor starters: Webwinkelen is hot! Maar: hoe start je eigenlijk een webwinkel? Wat komt daar allemaal bij kijken? Hoe ziet je marketing eruit? Welke software werkt nu echt?

Voor de professionele webwinkelier: Je hebt een (goedlopende) webwinkel, maar hoe ziet nu die volgende fase eruit? Hoe verhoog je bijvoorbeeld de conversie van je shop? Gebruik je alle kanalen (bijv. Google shopping, remarketing). Welke conclusies trek jij uit je data? Hoe goed je je bezoeker?

Wij hebben een aantal inspirerende sessies gepland die je shop gaan boosten!

Webwinkel Event: Modulen

Inloop 12:30-1300
Tijden sessies: 13.00 uur, 14.00 uur en 15.00 uur.
Vanaf 16.00 uur drinken we bier en wijn.

(Starter) Webwinkel marketing: de grootste quick wins

Een webwinkel starten is leuk! De vraag is echter: hoe zorg je ervoor dat hij ook snel gaat lopen? Je wilt natuurlijk wel wat verkopen. De meeste webwinkeliers vinden hun product heel leuk, maar kunnen nog heel veel leren over internet verkoop. Het goede nieuws is, dat die quick wins vaak niet zo heel ver weg liggen. We noemen er een paar die horen bij de quick wins:

  • Omgaan met social media: je klant adverteert voor jou
  • Reviews: wat doe je ermee?
  • Meerdere shops: een goed idee?
  • Affiliation: anderen verkopen voor jou
  • Nieuwsbrief: benader je klanten direct

(Prof) Volg je klant en verhoog je conversie

Wat doet jouw klant in je webshop? In de meeste gevallen zal het antwoord zijn: geen idee. Natuurlijk, we hebben Google Analytics. Dat leert je in algemene termen iets over de klant. Maar wat weet je specifiek over een bepaalde klant? Wat doe je met zijn gedrag? De meeste webshops zijn statisch: elke klant wordt op dezelfde manier behandeld? Word jij graag behandeld zoals elke andere klant?

  • Elke klant is maatwerk
  • Weet wat je klant interessant vindt: laat je shop hierop reageren
  • Vertoont een klant waardevol gedrag? Laat de lead automatisch opvolgen. Heb je een salesteam: bel de klant!

(Prof) A/B testen?

De conversie van je shop kan bijna altijd beter. Natuurlijk, je hebt wel eens gelezen dat testen zin heeft. En ja, ook voorbeelden gezien. Maar: hoe doe je dat nu? Welke tests zijn zinvol? Welke software kun je ervoor gebruiken?

  • Software om A/B tests te doen
  • Je checkout testen
  • Je klant meer laten bestellen

(Starter) Welke software, voors en tegens

Software vormt een onlosmakelijk deel van een webshop. Het bepaalt in hoge mate het succes van een shop. Is je software bijvoorbeeld zoekmachine vriendelijk? Kun je meerdere shops met dezelfde software draaien? Hoe lang kun je met je software doen? Is er sprake van een customer buy-in (je kunt niet zomaar overstappen).

  • Welke webshop software is er in de markt?
  • Welke webshop software is geschikt voor mij?
  • Wat zijn de voor- en nadelen van gehoste oplossingen versus bijvoorbeeld Magento?
  • Wat moet ik doen aan onderhoud?

(Prof) Google shopping & Remarketing

Adwords kennen we allemaal. Maar wat doe jij met Google Shopping (producten) en Remarketing (advertenties tonen wanneer iemand je site bezocht heeft)?

  • Hoe werkt Google shopping?
  • Inregelen en beheer Google Shopping
  • Inleiding remarketing: Wat heb je nodig en wie remark je.
  • Succesmeting remarketing

(Starter) hoger in Google

Iedereen wil zijn shop laten scoren in Google. De hamvraag is natuurlijk: hoe je dit nu? Overal op internet vind je allerhande informatie. Maar hoe werkt het nu echt.

  • Producten Google vriendelijk beschrijven
  • Is je template Google vriendelijk?
  • Google vertelt je welke producten je goed kan verkopen
  • Hoe combineer je social media en Google?
  • Reviews gebruiken om beter te scoren in Google

Webwinkel Event: Startdata


Klassikale training

Klassikale trainingen vinden in principe plaats in Utrecht op door ons voorgestelde data. Je kunt je hier telefonisch voor aanmelden of je inschrijven via de website. Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.

Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (of een andere locatie naar keuze), op een moment dat jou het best uitkomt. Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’. Bel ons gerust voor een vrijblijvend voorstel of vraag er online een aan.

Privétraining

Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Bel ons gerust voor een voorstel voor een (maatwerk)privétraining of vraag er online een aan.

Webwinkel Event: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Webwinkel Event bedragen €0,- (€0,- incl. BTW). Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Belastingvoordeel voor werkgevers

De wereld om ons heen verandert in hoog tempo: dit komt met name door de snelle ontwikkelingen op het gebied van de informatie-technologie. Wil je in de toekomst in de IT kunnen (blijven) werken, dan is het essentieel om je kennis up-to-date te houden. Met scholing en training vergroot je je kennis én je kansen op de arbeidsmarkt. Voor werkgevers is het belangrijk om over goed opgeleide medewerkers te kunnen beschikken, ook op de langere termijn. ‘Duurzame inzetbaarheid’ en ‘permanente educatie’ staan daarom bij steeds meer bedrijven prominent op de agenda. De overheid stimuleert dit. Daarom kunnen werkgevers een deel van de kosten voor opleiding en training terugkrijgen van de belasting. Per jaar kan dit voordeel oplopen tot € 2.700 per werknemer.

Belastingvoordeel voor particulieren

Betaal je zélf de kosten voor je opleiding, dan zijn deze kosten vaak aftrekbaar van de belasting. Hierdoor kun je je opleidingskosten aanzienlijk verlagen. Daarbij geldt wél dat de studie gericht moet zijn op je huidige werk of op je toekomstige werk of beroep. Het maximale bedrag dat je kunt aftrekken is € 15.000 en er geldt een drempel van € 250.

Ben je benieuwd hoe dit precies zit en wil je meer weten over de mogelijkheden? Kijk dan op www.belastingdienst.nl.

Webwinkel Event: Virtuele training

De Webwinkel Event online

Wil je de Webwinkel Event online volgen? Dat kan! Wij leveren praktijkgerichte virtuele trainingen op maat. De trainer stemt de inhoud van de Webwinkel Event speciaal op jou en je collega's af. Het werkt via een online systeem waar je inlogt en vervolgens de trainer en je medecursisten online ontmoet. De trainer doorloopt met jou de lesstof en begeleidt je bij de praktijkopdrachten doordat hij je scherm kan overnemen en met je meekijkt.

Wacht niet langer en neem contact op voor de online Webwinkel Event!

Webwinkelen is een wereld in beweging. Om die wereld goed te volgen hebben wij een aantal sessies bedacht voor startende en professionele webwinkeliers. Het programma duurt een middag en elk uur is er een nieuwe sessie. Je volgt in zijn totaliteit 3 sessies en kiest gewoon wat je interessant vindt.

Kies hier je training

  • Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Vraag hier een vrijblijvend voorstel aan voor een (maatwerk)privétraining.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (hoewel ‘extern’ natuurlijk altijd een optie is). Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel

Webwinkel Event: Inleiding

Webwinkelen is een wereld in beweging. Om die wereld goed te volgen hebben wij een aantal sessies bedacht voor startende en professionele webwinkeliers. Het programma duurt een middag en elk uur is er een nieuwe sessie. Je volgt in zijn totaliteit 3 sessies en kiest gewoon wat je interessant vindt.

Voor starters: Webwinkelen is hot! Maar: hoe start je eigenlijk een webwinkel? Wat komt daar allemaal bij kijken? Hoe ziet je marketing eruit? Welke software werkt nu echt?

Voor de professionele webwinkelier: Je hebt een (goedlopende) webwinkel, maar hoe ziet nu die volgende fase eruit? Hoe verhoog je bijvoorbeeld de conversie van je shop? Gebruik je alle kanalen (bijv. Google shopping, remarketing). Welke conclusies trek jij uit je data? Hoe goed je je bezoeker?

Wij hebben een aantal inspirerende sessies gepland die je shop gaan boosten!

Webwinkel Event: Modulen

Inloop 12:30-1300
Tijden sessies: 13.00 uur, 14.00 uur en 15.00 uur.
Vanaf 16.00 uur drinken we bier en wijn.

(Starter) Webwinkel marketing: de grootste quick wins

Een webwinkel starten is leuk! De vraag is echter: hoe zorg je ervoor dat hij ook snel gaat lopen? Je wilt natuurlijk wel wat verkopen. De meeste webwinkeliers vinden hun product heel leuk, maar kunnen nog heel veel leren over internet verkoop. Het goede nieuws is, dat die quick wins vaak niet zo heel ver weg liggen. We noemen er een paar die horen bij de quick wins:

  • Omgaan met social media: je klant adverteert voor jou
  • Reviews: wat doe je ermee?
  • Meerdere shops: een goed idee?
  • Affiliation: anderen verkopen voor jou
  • Nieuwsbrief: benader je klanten direct

(Prof) Volg je klant en verhoog je conversie

Wat doet jouw klant in je webshop? In de meeste gevallen zal het antwoord zijn: geen idee. Natuurlijk, we hebben Google Analytics. Dat leert je in algemene termen iets over de klant. Maar wat weet je specifiek over een bepaalde klant? Wat doe je met zijn gedrag? De meeste webshops zijn statisch: elke klant wordt op dezelfde manier behandeld? Word jij graag behandeld zoals elke andere klant?

  • Elke klant is maatwerk
  • Weet wat je klant interessant vindt: laat je shop hierop reageren
  • Vertoont een klant waardevol gedrag? Laat de lead automatisch opvolgen. Heb je een salesteam: bel de klant!

(Prof) A/B testen?

De conversie van je shop kan bijna altijd beter. Natuurlijk, je hebt wel eens gelezen dat testen zin heeft. En ja, ook voorbeelden gezien. Maar: hoe doe je dat nu? Welke tests zijn zinvol? Welke software kun je ervoor gebruiken?

  • Software om A/B tests te doen
  • Je checkout testen
  • Je klant meer laten bestellen

(Starter) Welke software, voors en tegens

Software vormt een onlosmakelijk deel van een webshop. Het bepaalt in hoge mate het succes van een shop. Is je software bijvoorbeeld zoekmachine vriendelijk? Kun je meerdere shops met dezelfde software draaien? Hoe lang kun je met je software doen? Is er sprake van een customer buy-in (je kunt niet zomaar overstappen).

  • Welke webshop software is er in de markt?
  • Welke webshop software is geschikt voor mij?
  • Wat zijn de voor- en nadelen van gehoste oplossingen versus bijvoorbeeld Magento?
  • Wat moet ik doen aan onderhoud?

(Prof) Google shopping & Remarketing

Adwords kennen we allemaal. Maar wat doe jij met Google Shopping (producten) en Remarketing (advertenties tonen wanneer iemand je site bezocht heeft)?

  • Hoe werkt Google shopping?
  • Inregelen en beheer Google Shopping
  • Inleiding remarketing: Wat heb je nodig en wie remark je.
  • Succesmeting remarketing

(Starter) hoger in Google

Iedereen wil zijn shop laten scoren in Google. De hamvraag is natuurlijk: hoe je dit nu? Overal op internet vind je allerhande informatie. Maar hoe werkt het nu echt.

  • Producten Google vriendelijk beschrijven
  • Is je template Google vriendelijk?
  • Google vertelt je welke producten je goed kan verkopen
  • Hoe combineer je social media en Google?
  • Reviews gebruiken om beter te scoren in Google

Webwinkel Event: Startdata


Klassikale training

Klassikale trainingen vinden in principe plaats in Utrecht op door ons voorgestelde data. Je kunt je hier telefonisch voor aanmelden of je inschrijven via de website. Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.

Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (of een andere locatie naar keuze), op een moment dat jou het best uitkomt. Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’. Bel ons gerust voor een vrijblijvend voorstel of vraag er online een aan.

Privétraining

Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Bel ons gerust voor een voorstel voor een (maatwerk)privétraining of vraag er online een aan.

Webwinkel Event: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Webwinkel Event bedragen €0,- (€0,- incl. BTW). Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Belastingvoordeel voor werkgevers

De wereld om ons heen verandert in hoog tempo: dit komt met name door de snelle ontwikkelingen op het gebied van de informatie-technologie. Wil je in de toekomst in de IT kunnen (blijven) werken, dan is het essentieel om je kennis up-to-date te houden. Met scholing en training vergroot je je kennis én je kansen op de arbeidsmarkt. Voor werkgevers is het belangrijk om over goed opgeleide medewerkers te kunnen beschikken, ook op de langere termijn. ‘Duurzame inzetbaarheid’ en ‘permanente educatie’ staan daarom bij steeds meer bedrijven prominent op de agenda. De overheid stimuleert dit. Daarom kunnen werkgevers een deel van de kosten voor opleiding en training terugkrijgen van de belasting. Per jaar kan dit voordeel oplopen tot € 2.700 per werknemer.

Belastingvoordeel voor particulieren

Betaal je zélf de kosten voor je opleiding, dan zijn deze kosten vaak aftrekbaar van de belasting. Hierdoor kun je je opleidingskosten aanzienlijk verlagen. Daarbij geldt wél dat de studie gericht moet zijn op je huidige werk of op je toekomstige werk of beroep. Het maximale bedrag dat je kunt aftrekken is € 15.000 en er geldt een drempel van € 250.

Ben je benieuwd hoe dit precies zit en wil je meer weten over de mogelijkheden? Kijk dan op www.belastingdienst.nl.

Webwinkel Event: Virtuele training

De Webwinkel Event online

Wil je de Webwinkel Event online volgen? Dat kan! Wij leveren praktijkgerichte virtuele trainingen op maat. De trainer stemt de inhoud van de Webwinkel Event speciaal op jou en je collega's af. Het werkt via een online systeem waar je inlogt en vervolgens de trainer en je medecursisten online ontmoet. De trainer doorloopt met jou de lesstof en begeleidt je bij de praktijkopdrachten doordat hij je scherm kan overnemen en met je meekijkt.

Wacht niet langer en neem contact op voor de online Webwinkel Event!

Heb je interesse in onze gratis webinars, tutorials, whitepapers of blogs?
Ik meld me aan voor de nieuwsbrief
Uw inschrijving is verwerkt.