ATTENTIE: Gezien de huidige situatie brengen we graag de mogelijk tot 'online training' ('remote classroom') bij je onder de aandacht. Daarbij schakel je via een interactieve verbinding direct met je trainer. We bieden je daarbij vanzelfsprekend de kwaliteit die je van ons gewend bent. Wil je weten hoe dit werkt? Bel ons op 0880 444 222 . Onze adviseurs vertellen je er graag meer over.

Cursus Verkoopvaardigheden Basis

  • 2 dagen
  • 1.199
  • Eerstvolgende startdatum 13 april

U spreekt een nieuwe klant en uw doel is een product of dienst aan hem te verkopen. Hoe kleedt u het verkoopgesprek zo in dat deze klant uw product of dienst af wil nemen? Tijdens de Cursus Verkoopvaardigheden Basis behandelen we alle stappen van het verkoopproces en leert u succesvol verkoopgesprekken voeren.

U spreekt een nieuwe klant en uw doel is een product of dienst aan hem te verkopen. Hoe kleedt u het verkoopgesprek zo in dat deze klant uw product of dienst af wil nemen? Tijdens de Cursus Verkoopvaardigheden Basis behandelen we alle stappen van het verkoopproces en leert u succesvol verkoopgesprekken voeren.

Waarom Eduvision?

Gecertificeerde trainingen

Praktijkcase centraal

Ervaren docenten uit de praktijk

98% klanttevredenheid

Meer dan 150.000 klanten

Kies hier je training

  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een algemeen programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining wordt het programma helemaal afgestemd op jouw werksituatie, wensen en leerbehoefte. Hierdoor mag je rekenen op maximaal leerrendement.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven.
    Virtuele training
    (Remote classroom)
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe).
    Klassikale training
    Aantal dagen: 2 dagen / € 1.199 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata virtueel (Remote Classroom)

    13-04-2020, Virtueel  
    20-04-2020, Virtueel  
    27-04-2020, Virtueel  
    04-05-2020, Virtueel  
    11-05-2020, Virtueel  

    Startdata op locatie

    24-04-2020, Apeldoorn  
    24-04-2020, Utrecht  
    25-05-2020, Utrecht  
    25-05-2020, Apeldoorn  
    23-06-2020, Apeldoorn  

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Cursus Verkoopvaardigheden Basis: Inleiding

Tijdens de cursus

Verkopen is niet alleen een rationeel proces gebaseerd op inhoudelijke gronden en scherpe technieken. Sfeer en relatie zijn minstens zo belangrijk. Tijdens de Cursus Verkoopvaardigheden Basis gaan we uitgebreid in op beide aspecten. We behandelen verschillende verkoopmodellen, u leert de behoeftes van de klant te bepalen en het vertrouwen te winnen, u ondervindt hoe om te gaan met bezwaren en hoe u een gesprek succevol afsluit. U voert verschillende verkoopgesprekken en leert zo op welke punten u uw verkooptechnieken kunt aanscherpen.

Resultaat

Na deze cursus kunt u een professioneel en resultaatgericht verkoopgesprek voeren. Door uw opgedane kennis te combineren met uw reeds bestaande ervaringen is succes gegarandeerd!

Praktijkgerichte aanpak

U voert door middel van verschillende rollenspellen verkoopgesprekken waarbij een goede eerste indruk, de juiste sfeer bewaren, vertrouwen winnen, omgaan met klachten, een goede afsluiting en de vervolgstappen uitgebreid aan bod komen.

Cursus Verkoopvaardigheden Basis: Modulen

Deze cursus bestaat uit een mix van inleidende theorie, praktische tips & trucs en een ruim opgezet praktijkdeel, bestaande uit gevarieerde oefeningen en rollenspellen.

Het verkoopmodel en gesprekstechnieken

De cursus start met een blik op diverse verkoopmodellen. Denk bijvoorbeeld aan AIDA, VOCATIO en DIBABA. Tijdens deze module komen ook alle aspecten van commerciële gesprekken aan de orde. U leert door middel van opdrachten en rollenspellen uw gesprekstechniek aan te scherpen.

Behoeftes van de klant bepalen

Er zijn diverse manieren om de behoeftes van de klant te bepalen. Tijdens deze module gaan we in op verspillende vraagtechnieken, het actief meeluisteren en het herkennen van verkoopsignalen. Ook behandelen we de LSD-formule: luisteren, samenvatten en doorvragen, want in deze formule ligt de kunst van het vragen stellen.

Vertrouwen winnen van de klant

Vertrouwen is de sleutel tot verkoopsucces. Binnen deze module leert u meer over de manier waarop u het vertrouwen van uw klanten wint. We gaan in op het tonen van kwalificaties, eerlijk zijn, het belichten van de schaduwzijde, het opbouwen van krediet en het duidelijk laten weten wie u bent.

Presenteren

Binnen deze module behandelen we de manier van presenteren van uw product. We gaan hierbij in op het aantrekkelijk presenteren van een product of dienst en het spreken in klantvoordelen. Ook leert u hoe u enthousiasme en trots uitstraalt zonder dat dit irritatie opwekt bij de potentiële klant.

Argumenteren

Om klanten te kunnen overtuigen van de kwaliteit van uw product moet u met goede argumenten komen. Tijdens deze module leert u hoe u erachter komt welke argumenten voor uw klant belangrijk zijn en hoe u deze op de juiste manier op het het juiste moment inzet.

Omgaan met bezwaren en klachten

Hoe goed de service of het product ook is, het kan altijd gebeuren dat een klant in zijn verwachtingen wordt teleurgesteld. Binnen deze module leert u aan de hand van het BADSOC-model hoe u kunt omgaan met bezwaren:

  • Bezwaar herkennen en erkennen
  • Aandacht geven aan het bezwaar
  • Doorvragen
  • Samenvatten
  • Oplossen
  • Conclusie (is het opgelost?)

Afsluiten en vervolgstappen

Niets is zo moeilijk als het afsluiten van een verkoopgesprek. In deze module leert hoe u vraagt om de order en hoe u een afspraak maakt zonder opdringerig te zijn. Ook behandelen we verschillende afsluittechnieken en leert u meer over de nazorg van een verkoopgesprek.

Praktijkgerichte aanpak

U voert door middel van verschillende rollenspellen verkoopgesprekken waarbij een goede eerste indruk, de juiste sfeer bewaren, vertrouwen winnen, omgaan met klachten, een goede afsluiting en de vervolgstappen uitgebreid aan bod komen.

Cursus Verkoopvaardigheden Basis: Startdata

Kies uit 3 locatie(s) in Nederland. Ook beschikbaar in Antwerpen.



Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn. Bel ons gerust voor advies; we denken graag met je mee. Wil je een vrijblijvend voorstel ontvangen? Vraag er dan online een aan.

Privétraining

De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een algemeen programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining wordt het programma helemaal afgestemd op jouw situatie, wensen en leerbehoefte. Hierdoor mag je rekenen op maximaal leerrendement. Bel ons gerust voor een (maatwerk)privétraining te bespreken; we denken graag met je mee. Wil je een vrijblijvend voorstel ontvangen? Vraag er dan online een aan.

Virtuele training

Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven. Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we denken graag met je mee over de mogelijke oplossingen.

Klassikale training

Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe). Heb je een vraag? Bel ons gerust; we helpen je graag verder. Je kunt je natuurlijk ook gelijk inschrijven.

Cursus Verkoopvaardigheden Basis: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Cursus Verkoopvaardigheden Basis bedragen €1.199,00 (excl. €251,79 BTW). Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Belastingvoordeel voor werkgevers

De wereld om ons heen verandert in hoog tempo: dit komt met name door de snelle ontwikkelingen op het gebied van de informatie-technologie. Wil je in de toekomst in de IT kunnen (blijven) werken, dan is het essentieel om je kennis up-to-date te houden. Met scholing en training vergroot je je kennis én je kansen op de arbeidsmarkt. Voor werkgevers is het belangrijk om over goed opgeleide medewerkers te kunnen beschikken, ook op de langere termijn. ‘Duurzame inzetbaarheid’ en ‘permanente educatie’ staan daarom bij steeds meer bedrijven prominent op de agenda. De overheid stimuleert dit. Daarom kunnen werkgevers een deel van de kosten voor opleiding en training terugkrijgen van de belasting. Per jaar kan dit voordeel oplopen tot € 2.700 per werknemer.

Belastingvoordeel voor particulieren

Betaal je zélf de kosten voor je opleiding, dan zijn deze kosten vaak aftrekbaar van de belasting. Hierdoor kun je je opleidingskosten aanzienlijk verlagen. Daarbij geldt wél dat de studie gericht moet zijn op je huidige werk of op je toekomstige werk of beroep. Het maximale bedrag dat je kunt aftrekken is € 15.000 en er geldt een drempel van € 250.

Ben je benieuwd hoe dit precies zit en wil je meer weten over de mogelijkheden? Kijk dan op www.belastingdienst.nl.

Cursus Verkoopvaardigheden Basis: Virtuele training

Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven. Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we denken graag met je mee over de mogelijke oplossingen.

Virtuele training: hoe werkt dat?

Bij een virtuele training kun je via een online verbinding op afstand interactief deelnemen aan de training. Dit wordt ook wel ‘remote classroom’ of ‘virtual classroom’ genoemd. Dit werkt net even anders, maar biedt je dezelfde kwaliteit en is net zo effectief als een face-to-face-training.

Dezelfde kwaliteit, net even anders

Uitgangspunt bij een virtuele training is, dat er net zoveel kennis en vaardigheden worden overgedragen als bij een face-to-face-training. Bovendien dient het elk gewenst niveau van interactiviteit te faciliteren. Daarom werken we vanuit Eduvision met diverse systemen (o.a. dat van onze opdrachtgever), die deze doelstelling breed ondersteunen (waaronder Microsoft Teams of Zoom). Als cursist kun je gratis en eenvoudig inloggen, via een app of via het web.

De verschillende systemen bieden o.a. de volgende mogelijkheden:

  • De training volgen met meerdere deelnemers, die je afhankelijk van of ze een camera hebben al dan niet kunt zien.
  • Als deelnemers een microfoon hebben, kunnen ze ook met de trainer praten. De trainer kan aangeven en technisch faciliteren wie er kan praten. Deelnemers kunnen virtueel aangeven dat ze wat willen zeggen; de trainer kan hen vervolgens het woord geven.
  • Deelnemers kunnen meekijken met de trainer en de trainer kan switchen tussen verschillende schermen die hij wil laten zien.
  • Als de deelnemer daar toestemming voor geeft, kan de trainer meekijken op het scherm van de deelnemer (of zelfs het scherm overnemen).
  • Er is vaak een chatfunctie, waarmee vragen of opmerkingen voor iedereen zichtbaar worden op het scherm.
  • Er is soms een opnamefunctie (de trainer bepaalt - rekening houdend met ieders privacy - of die aan- of uitgezet wordt), waardoor je later (een deel van) de training kunt terugkijken.
  • Er kan gebruik gemaakt worden van een whiteboard.
  • Er kunnen bestanden gedeeld worden.

NB: Het is handig als je als cursist beschikt over een microfoon of camera (het eerste meer dan het tweede), maar het is geen must; ook zonder kun je deelnemen aan de training. Wél is het zo dat met name een microfoon de interactiviteit bewerkstelligt. Mocht je geen camera of microfoon op de computer hebben, dan is het ook mogelijk om tegelijkertijd in te loggen met je telefoon, zodat je én duidelijk (lees: groot) beeld hebt én kunt beschikken over microfoon en/of camera.

U spreekt een nieuwe klant en uw doel is een product of dienst aan hem te verkopen. Hoe kleedt u het verkoopgesprek zo in dat deze klant uw product of dienst af wil nemen? Tijdens de Cursus Verkoopvaardigheden Basis behandelen we alle stappen van het verkoopproces en leert u succesvol verkoopgesprekken voeren.

Kies hier je training

  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een algemeen programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining wordt het programma helemaal afgestemd op jouw werksituatie, wensen en leerbehoefte. Hierdoor mag je rekenen op maximaal leerrendement.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven.
    Virtuele training
    (Remote classroom)
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe).
    Klassikale training
    Aantal dagen: 2 dagen / € 1.199 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata virtueel (Remote Classroom)

    13-04-2020, Virtueel  
    20-04-2020, Virtueel  
    27-04-2020, Virtueel  
    04-05-2020, Virtueel  
    11-05-2020, Virtueel  

    Startdata op locatie

    24-04-2020, Apeldoorn  
    24-04-2020, Utrecht  
    25-05-2020, Utrecht  
    25-05-2020, Apeldoorn  
    23-06-2020, Apeldoorn  

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Cursus Verkoopvaardigheden Basis: Inleiding

Tijdens de cursus

Verkopen is niet alleen een rationeel proces gebaseerd op inhoudelijke gronden en scherpe technieken. Sfeer en relatie zijn minstens zo belangrijk. Tijdens de Cursus Verkoopvaardigheden Basis gaan we uitgebreid in op beide aspecten. We behandelen verschillende verkoopmodellen, u leert de behoeftes van de klant te bepalen en het vertrouwen te winnen, u ondervindt hoe om te gaan met bezwaren en hoe u een gesprek succevol afsluit. U voert verschillende verkoopgesprekken en leert zo op welke punten u uw verkooptechnieken kunt aanscherpen.

Resultaat

Na deze cursus kunt u een professioneel en resultaatgericht verkoopgesprek voeren. Door uw opgedane kennis te combineren met uw reeds bestaande ervaringen is succes gegarandeerd!

Praktijkgerichte aanpak

U voert door middel van verschillende rollenspellen verkoopgesprekken waarbij een goede eerste indruk, de juiste sfeer bewaren, vertrouwen winnen, omgaan met klachten, een goede afsluiting en de vervolgstappen uitgebreid aan bod komen.

Cursus Verkoopvaardigheden Basis: Modulen

Deze cursus bestaat uit een mix van inleidende theorie, praktische tips & trucs en een ruim opgezet praktijkdeel, bestaande uit gevarieerde oefeningen en rollenspellen.

Het verkoopmodel en gesprekstechnieken

De cursus start met een blik op diverse verkoopmodellen. Denk bijvoorbeeld aan AIDA, VOCATIO en DIBABA. Tijdens deze module komen ook alle aspecten van commerciële gesprekken aan de orde. U leert door middel van opdrachten en rollenspellen uw gesprekstechniek aan te scherpen.

Behoeftes van de klant bepalen

Er zijn diverse manieren om de behoeftes van de klant te bepalen. Tijdens deze module gaan we in op verspillende vraagtechnieken, het actief meeluisteren en het herkennen van verkoopsignalen. Ook behandelen we de LSD-formule: luisteren, samenvatten en doorvragen, want in deze formule ligt de kunst van het vragen stellen.

Vertrouwen winnen van de klant

Vertrouwen is de sleutel tot verkoopsucces. Binnen deze module leert u meer over de manier waarop u het vertrouwen van uw klanten wint. We gaan in op het tonen van kwalificaties, eerlijk zijn, het belichten van de schaduwzijde, het opbouwen van krediet en het duidelijk laten weten wie u bent.

Presenteren

Binnen deze module behandelen we de manier van presenteren van uw product. We gaan hierbij in op het aantrekkelijk presenteren van een product of dienst en het spreken in klantvoordelen. Ook leert u hoe u enthousiasme en trots uitstraalt zonder dat dit irritatie opwekt bij de potentiële klant.

Argumenteren

Om klanten te kunnen overtuigen van de kwaliteit van uw product moet u met goede argumenten komen. Tijdens deze module leert u hoe u erachter komt welke argumenten voor uw klant belangrijk zijn en hoe u deze op de juiste manier op het het juiste moment inzet.

Omgaan met bezwaren en klachten

Hoe goed de service of het product ook is, het kan altijd gebeuren dat een klant in zijn verwachtingen wordt teleurgesteld. Binnen deze module leert u aan de hand van het BADSOC-model hoe u kunt omgaan met bezwaren:

  • Bezwaar herkennen en erkennen
  • Aandacht geven aan het bezwaar
  • Doorvragen
  • Samenvatten
  • Oplossen
  • Conclusie (is het opgelost?)

Afsluiten en vervolgstappen

Niets is zo moeilijk als het afsluiten van een verkoopgesprek. In deze module leert hoe u vraagt om de order en hoe u een afspraak maakt zonder opdringerig te zijn. Ook behandelen we verschillende afsluittechnieken en leert u meer over de nazorg van een verkoopgesprek.

Praktijkgerichte aanpak

U voert door middel van verschillende rollenspellen verkoopgesprekken waarbij een goede eerste indruk, de juiste sfeer bewaren, vertrouwen winnen, omgaan met klachten, een goede afsluiting en de vervolgstappen uitgebreid aan bod komen.

Cursus Verkoopvaardigheden Basis: Startdata

Kies uit 3 locatie(s) in Nederland. Ook beschikbaar in Antwerpen.



Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn. Bel ons gerust voor advies; we denken graag met je mee. Wil je een vrijblijvend voorstel ontvangen? Vraag er dan online een aan.

Privétraining

De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een algemeen programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining wordt het programma helemaal afgestemd op jouw situatie, wensen en leerbehoefte. Hierdoor mag je rekenen op maximaal leerrendement. Bel ons gerust voor een (maatwerk)privétraining te bespreken; we denken graag met je mee. Wil je een vrijblijvend voorstel ontvangen? Vraag er dan online een aan.

Virtuele training

Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven. Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we denken graag met je mee over de mogelijke oplossingen.

Klassikale training

Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe). Heb je een vraag? Bel ons gerust; we helpen je graag verder. Je kunt je natuurlijk ook gelijk inschrijven.

Cursus Verkoopvaardigheden Basis: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Cursus Verkoopvaardigheden Basis bedragen €1.199,00 (excl. €251,79 BTW). Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Belastingvoordeel voor werkgevers

De wereld om ons heen verandert in hoog tempo: dit komt met name door de snelle ontwikkelingen op het gebied van de informatie-technologie. Wil je in de toekomst in de IT kunnen (blijven) werken, dan is het essentieel om je kennis up-to-date te houden. Met scholing en training vergroot je je kennis én je kansen op de arbeidsmarkt. Voor werkgevers is het belangrijk om over goed opgeleide medewerkers te kunnen beschikken, ook op de langere termijn. ‘Duurzame inzetbaarheid’ en ‘permanente educatie’ staan daarom bij steeds meer bedrijven prominent op de agenda. De overheid stimuleert dit. Daarom kunnen werkgevers een deel van de kosten voor opleiding en training terugkrijgen van de belasting. Per jaar kan dit voordeel oplopen tot € 2.700 per werknemer.

Belastingvoordeel voor particulieren

Betaal je zélf de kosten voor je opleiding, dan zijn deze kosten vaak aftrekbaar van de belasting. Hierdoor kun je je opleidingskosten aanzienlijk verlagen. Daarbij geldt wél dat de studie gericht moet zijn op je huidige werk of op je toekomstige werk of beroep. Het maximale bedrag dat je kunt aftrekken is € 15.000 en er geldt een drempel van € 250.

Ben je benieuwd hoe dit precies zit en wil je meer weten over de mogelijkheden? Kijk dan op www.belastingdienst.nl.

Cursus Verkoopvaardigheden Basis: Virtuele training

Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven. Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we denken graag met je mee over de mogelijke oplossingen.

Virtuele training: hoe werkt dat?

Bij een virtuele training kun je via een online verbinding op afstand interactief deelnemen aan de training. Dit wordt ook wel ‘remote classroom’ of ‘virtual classroom’ genoemd. Dit werkt net even anders, maar biedt je dezelfde kwaliteit en is net zo effectief als een face-to-face-training.

Dezelfde kwaliteit, net even anders

Uitgangspunt bij een virtuele training is, dat er net zoveel kennis en vaardigheden worden overgedragen als bij een face-to-face-training. Bovendien dient het elk gewenst niveau van interactiviteit te faciliteren. Daarom werken we vanuit Eduvision met diverse systemen (o.a. dat van onze opdrachtgever), die deze doelstelling breed ondersteunen (waaronder Microsoft Teams of Zoom). Als cursist kun je gratis en eenvoudig inloggen, via een app of via het web.

De verschillende systemen bieden o.a. de volgende mogelijkheden:

  • De training volgen met meerdere deelnemers, die je afhankelijk van of ze een camera hebben al dan niet kunt zien.
  • Als deelnemers een microfoon hebben, kunnen ze ook met de trainer praten. De trainer kan aangeven en technisch faciliteren wie er kan praten. Deelnemers kunnen virtueel aangeven dat ze wat willen zeggen; de trainer kan hen vervolgens het woord geven.
  • Deelnemers kunnen meekijken met de trainer en de trainer kan switchen tussen verschillende schermen die hij wil laten zien.
  • Als de deelnemer daar toestemming voor geeft, kan de trainer meekijken op het scherm van de deelnemer (of zelfs het scherm overnemen).
  • Er is vaak een chatfunctie, waarmee vragen of opmerkingen voor iedereen zichtbaar worden op het scherm.
  • Er is soms een opnamefunctie (de trainer bepaalt - rekening houdend met ieders privacy - of die aan- of uitgezet wordt), waardoor je later (een deel van) de training kunt terugkijken.
  • Er kan gebruik gemaakt worden van een whiteboard.
  • Er kunnen bestanden gedeeld worden.

NB: Het is handig als je als cursist beschikt over een microfoon of camera (het eerste meer dan het tweede), maar het is geen must; ook zonder kun je deelnemen aan de training. Wél is het zo dat met name een microfoon de interactiviteit bewerkstelligt. Mocht je geen camera of microfoon op de computer hebben, dan is het ook mogelijk om tegelijkertijd in te loggen met je telefoon, zodat je én duidelijk (lees: groot) beeld hebt én kunt beschikken over microfoon en/of camera.

Heb je interesse in onze gratis webinars, tutorials, whitepapers of blogs?
Ik meld me aan voor de nieuwsbrief
Uw inschrijving is verwerkt.