Post-HBO opleiding Online marketing

  • 16 dagen
  • 6.499
  • Eerstvolgende startdatum 8 januari

Gemiddelde waardering

Internetmarketing oftewel online marketing is een breed begrip dat steeds verder geïntegreerd wordt binnen onze digitale samenleving. Hoog scoren in de zoekmachines, uw bezoekersgedrag analyseren en een succesvolle nieuwsbrief staan inmiddels bovenaan het verlanglijstje van menig organisatie. Tijdens de Post-HBO opleiding Online marketing leert u de deze marketingtools uitgebreid kennen en daarnaast ondervindt u hoe u de mogelijkheden van social media en affiliate-marketing optimaal inzet.

Internetmarketing oftewel online marketing is een breed begrip dat steeds verder geïntegreerd wordt binnen onze digitale samenleving. Hoog scoren in de zoekmachines, uw bezoekersgedrag analyseren en een succesvolle nieuwsbrief staan inmiddels bovenaan het verlanglijstje van menig organisatie. Tijdens de Post-HBO opleiding Online marketing leert u de deze marketingtools uitgebreid kennen en daarnaast ondervindt u hoe u de mogelijkheden van social media en affiliate-marketing optimaal inzet.

Eduvision:

is al 20 jaar thuis in IT & Tech

levert passende oplossingen

vertaalt ‘theorie’ naar ‘praktijk’

biedt antwoord op elk vraagstuk

is pas tevreden als jij dat bent

Kies hier je training

  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een algemeen programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining wordt het programma helemaal afgestemd op jouw werksituatie, wensen en leerbehoefte. Hierdoor mag je rekenen op maximaal leerrendement.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven.
    Virtuele training
    (Remote classroom)
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe).
    Klassikale training
    Aantal dagen: 16 dagen / € 6.499 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata virtueel (Remote Classroom)


    Startdata op locatie

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Lees hier hoe anderen deze training waarderen

Post-HBO opleiding Online marketing

Wat vond u goed?: interactie met de klas een kleine klas, goede opbouw van lesmateriaal,

M. van Pelt te Tilburg 4.0
Alle beoordelingen

Post-HBO opleiding Online marketing: Inleiding

Tijdens de cursus

Tijdens de Post-HBO opleiding Online marketing gaan we uitgebreid in op e-commerce, emailmarketing en social media. Vervolgens nemen we u mee in de wereld van de affiliate-marketing, leert u succesvolle campagnes opzetten in Google Ads en hoe u uw inspanningen monitort met Google Analytics. Ook krijgt u een kijkje in de keuken van de techniek die achter het internet schuilgaat. Om het helemaal af te maken leert u alles over zoekmachinemarketing.

Resultaat

Na afloop van de cursus heeft u inzicht in de strategische ontwikkeling op het gebied van marketingcommunicatie en bent u in staat uw bedrijfsstrategie te vertalen naar een online marketingstrategie. U hebt uw eigen strategisch online marketingplan opgesteld en kunt deze binnen uw organisatie implementeren en optimaal benutten.

Praktijkcase

De praktijk loopt als rode draad door de opleiding. U formuleert uw eigen businesscase waarmee u de theorie toepast in de praktijk en op uw eigen situatie. Uiteindelijk verdedigt u uw case voor een team van professionals en uw medecursisten. Aan de hand van deze verdediging wordt besloten of u geslaagd ben voor de opleiding.

Post-HBO opleiding Online marketing: Modulen

De Post-HBO opleiding Online marketing bestaat uit verschillende onderdelen en een praktijkcase die als rode draad door de leergang loopt. De volgende onderwerpen komen aan bod:

E-commerce

E-commerce heeft de laatste jaren enorm aan populariteit gewonnen en gaat een grote toekomst tegemoet. Tijdens de cursus E-commerce behandelen we enkele online bedrijfs-/verdienmodellen. Ook passeren succesvolle internetmarketingtechnieken en -middelen de revue.

Zoekmachinemarketing

Zoekmachinemarketing is één van de belangrijkste internetmarketingmiddelen die bijdraagt tot het succes van uw website. Een goede plaats in resultaten van een zoekmachine levert interessante bezoekers op. Tijdens de module zoekmachinemarketing leert u zowel de marketing- als de technische kant van het optimalisatieproces kennen.

Google Ads Professional

Een efficiënte en succesvolle Google Ads-campagne opzetten, beheren en optimaliseren is een vakgebied op zich. Tijdens de module Google Ads leert u o.a. succesvolle zoekwoorden selecteren en resultaatgerichte advertentieteksten schrijven.

Google Analytics

Tijdens deze module leert u slim en effectief gebruik te maken van Google Analytics. U stelt filters en doelen in en leert hoe u het gedrag van uw bezoekers meet en analyseert. Ook leert u winstgevende verbeteringen inventariseren en doorvoeren in uw marketingcampagne en website om uw bedrijfsdoelstellingen te realiseren.

E-mail marketing

E-mail behoort tot één van dé online marketingmiddelen die bijdraagt tot een voor u interessant Return On Investment (ROI). Deze module uit zich in het bedenken, realiseren, schrijven en optimaliseren van een digitale nieuwsbrief. Tevens wordt stilgestaan bij de anti-spam-regelgeving en de do's & dont's van e-mail-marketing.

Social Media Professional

Tijdens de module social media professional leert u de mogelijkheden kennen van Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Pinterest, Youtube, etc. en leert u hoe u ze integreert in uw online marketingstrategie.

Affiliate-marketing

Tijdens deze module maakt u kennis met het begrip affiliate-marketing. U leert alles over de betrokken partijen, denk bijvoorbeeld aan de adverteerder, de bezoeker etc. Daarnaast leer u de voor– en nadelen van affiliatemarketing kennen.

Praktijkcase

De praktijk loopt als rode draad door de Post-HBO opleiding Online marketing. U formuleert uw eigen businesscase waarmee u de theorie toepast in de praktijk en op uw eigen situatie. Uiteindelijk verdedigt u uw case voor een team van professionals en uw medecursisten. Aan de hand van deze verdediging wordt besloten of u geslaagd ben voor de opleiding.

Post-HBO opleiding Online marketing: Extra info

Docenten

Om de praktijk zo dicht mogelijk te benaderen, werkt Eduvision uitsluitend met docenten die zelf in de praktijk actief zijn. Zij kennen de branche, de klanten en de problemen waar je tegenaan loopt. Daarom zijn zij tijdens deze training je persoonlijke coach. De vakdocent staat volledig tot je beschikking en ondersteunt direct en doelgericht bij je eigen praktijkcase.

Benodigdheden

Om het meeste rendement te halen uit de Post-HBO opleiding Online marketing verzoeken wij je vriendelijk om je eigen laptop mee te nemen. Hierdoor heb je altijd jouw eigen praktijkcase en opleidingsmateriaal bij de hand en kun je thuis direct verder met je eigen case.

Doelgroep

Deze opleiding is bedoeld voor iedereen die door middel van een complete opleiding internetmarketeer wil worden en deze op professioneel niveau wil afsluiten of zijn/haar kennis op het gebied van internetmarketing wil upgraden.

Voorkennis

In principe is er geen specifieke vooropleiding vereist.

Discussieer mee!

Bent u op zoek naar een plek waar u vakinhoudelijke informatie of ervaringen omtrent internet marketing met medecursisten en professionals kunt delen? Of wilt u zich omringen met mede professionals? Word dan lid van de vakgroep voor internet marketing en social media professionals van Eduvision en discussieer mee!

Post-HBO opleiding Online marketing: Beoordelingen

M. van Pelt te Tilburg

4.0

Wat vond u goed?: interactie met de klas een kleine klas, goede opbouw van lesmateriaal,

Post-HBO opleiding Online marketing Inhouse

4.0

Wat vond u goed?: Compleet overzicht van de verschillende internet marketing zaken

Post-HBO opleiding Online marketing: Startdata

Kies uit 3 locatie(s) in Nederland.



Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn. Bel ons gerust voor advies; we denken graag met je mee. Wil je een vrijblijvend voorstel ontvangen? Vraag er dan online een aan.

Privétraining

De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een algemeen programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining wordt het programma helemaal afgestemd op jouw situatie, wensen en leerbehoefte. Hierdoor mag je rekenen op maximaal leerrendement. Bel ons gerust voor een (maatwerk)privétraining te bespreken; we denken graag met je mee. Wil je een vrijblijvend voorstel ontvangen? Vraag er dan online een aan.

Virtuele training

Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven. Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we denken graag met je mee over de mogelijke oplossingen.

Klassikale training

Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe). Heb je een vraag? Bel ons gerust; we helpen je graag verder. Je kunt je natuurlijk ook gelijk inschrijven.

Post-HBO opleiding Online marketing: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Post-HBO opleiding Online marketing bedragen €6.499,00 (excl. €1.364,79 BTW). Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Belastingvoordeel voor werkgevers

De wereld om ons heen verandert in hoog tempo: dit komt met name door de snelle ontwikkelingen op het gebied van de informatie-technologie. Wil je in de toekomst in de IT kunnen (blijven) werken, dan is het essentieel om je kennis up-to-date te houden. Met scholing en training vergroot je je kennis én je kansen op de arbeidsmarkt. Voor werkgevers is het belangrijk om over goed opgeleide medewerkers te kunnen beschikken, ook op de langere termijn. ‘Duurzame inzetbaarheid’ en ‘permanente educatie’ staan daarom bij steeds meer bedrijven prominent op de agenda. De overheid stimuleert dit. Daarom kunnen werkgevers een deel van de kosten voor opleiding en training terugkrijgen van de belasting. Per jaar kan dit voordeel oplopen tot € 2.700 per werknemer.

Belastingvoordeel voor particulieren

Betaal je zélf de kosten voor je opleiding, dan zijn deze kosten vaak aftrekbaar van de belasting. Hierdoor kun je je opleidingskosten aanzienlijk verlagen. Daarbij geldt wél dat de studie gericht moet zijn op je huidige werk of op je toekomstige werk of beroep. Het maximale bedrag dat je kunt aftrekken is € 15.000 en er geldt een drempel van € 250.

Ben je benieuwd hoe dit precies zit en wil je meer weten over de mogelijkheden? Kijk dan op www.belastingdienst.nl.

Post-HBO opleiding Online marketing: Virtuele training

Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven. Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we denken graag met je mee over de mogelijke oplossingen.

Virtuele training: hoe werkt dat?

Bij een virtuele training kun je via een online verbinding op afstand interactief deelnemen aan de training. Dit wordt ook wel ‘remote classroom’ of ‘virtual classroom’ genoemd. Dit werkt net even anders, maar biedt je dezelfde kwaliteit en is net zo effectief als een face-to-face-training.

Dezelfde kwaliteit, net even anders

Uitgangspunt bij een virtuele training is, dat er net zoveel kennis en vaardigheden worden overgedragen als bij een face-to-face-training. Bovendien dient het elk gewenst niveau van interactiviteit te faciliteren. Daarom werken we vanuit Eduvision met diverse systemen (o.a. dat van onze opdrachtgever), die deze doelstelling breed ondersteunen (waaronder Microsoft Teams of Zoom). Als cursist kun je gratis en eenvoudig inloggen, via een app of via het web.

De verschillende systemen bieden o.a. de volgende mogelijkheden:

  • De training volgen met meerdere deelnemers, die je afhankelijk van of ze een camera hebben al dan niet kunt zien.
  • Als deelnemers een microfoon hebben, kunnen ze ook met de trainer praten. De trainer kan aangeven en technisch faciliteren wie er kan praten. Deelnemers kunnen virtueel aangeven dat ze wat willen zeggen; de trainer kan hen vervolgens het woord geven.
  • Deelnemers kunnen meekijken met de trainer en de trainer kan switchen tussen verschillende schermen die hij wil laten zien.
  • Als de deelnemer daar toestemming voor geeft, kan de trainer meekijken op het scherm van de deelnemer (of zelfs het scherm overnemen).
  • Er is vaak een chatfunctie, waarmee vragen of opmerkingen voor iedereen zichtbaar worden op het scherm.
  • Er is soms een opnamefunctie (de trainer bepaalt - rekening houdend met ieders privacy - of die aan- of uitgezet wordt), waardoor je later (een deel van) de training kunt terugkijken.
  • Er kan gebruik gemaakt worden van een whiteboard.
  • Er kunnen bestanden gedeeld worden.

NB: Het is handig als je als cursist beschikt over een microfoon of camera (het eerste meer dan het tweede), maar het is geen must; ook zonder kun je deelnemen aan de training. Wél is het zo dat met name een microfoon de interactiviteit bewerkstelligt. Mocht je geen camera of microfoon op de computer hebben, dan is het ook mogelijk om tegelijkertijd in te loggen met je telefoon, zodat je én duidelijk (lees: groot) beeld hebt én kunt beschikken over microfoon en/of camera.

Internetmarketing oftewel online marketing is een breed begrip dat steeds verder geïntegreerd wordt binnen onze digitale samenleving. Hoog scoren in de zoekmachines, uw bezoekersgedrag analyseren en een succesvolle nieuwsbrief staan inmiddels bovenaan het verlanglijstje van menig organisatie. Tijdens de Post-HBO opleiding Online marketing leert u de deze marketingtools uitgebreid kennen en daarnaast ondervindt u hoe u de mogelijkheden van social media en affiliate-marketing optimaal inzet.

Kies hier je training

  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een algemeen programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining wordt het programma helemaal afgestemd op jouw werksituatie, wensen en leerbehoefte. Hierdoor mag je rekenen op maximaal leerrendement.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven.
    Virtuele training
    (Remote classroom)
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe).
    Klassikale training
    Aantal dagen: 16 dagen / € 6.499 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata virtueel (Remote Classroom)


    Startdata op locatie

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Post-HBO opleiding Online marketing: Inleiding

Tijdens de cursus

Tijdens de Post-HBO opleiding Online marketing gaan we uitgebreid in op e-commerce, emailmarketing en social media. Vervolgens nemen we u mee in de wereld van de affiliate-marketing, leert u succesvolle campagnes opzetten in Google Ads en hoe u uw inspanningen monitort met Google Analytics. Ook krijgt u een kijkje in de keuken van de techniek die achter het internet schuilgaat. Om het helemaal af te maken leert u alles over zoekmachinemarketing.

Resultaat

Na afloop van de cursus heeft u inzicht in de strategische ontwikkeling op het gebied van marketingcommunicatie en bent u in staat uw bedrijfsstrategie te vertalen naar een online marketingstrategie. U hebt uw eigen strategisch online marketingplan opgesteld en kunt deze binnen uw organisatie implementeren en optimaal benutten.

Praktijkcase

De praktijk loopt als rode draad door de opleiding. U formuleert uw eigen businesscase waarmee u de theorie toepast in de praktijk en op uw eigen situatie. Uiteindelijk verdedigt u uw case voor een team van professionals en uw medecursisten. Aan de hand van deze verdediging wordt besloten of u geslaagd ben voor de opleiding.

Post-HBO opleiding Online marketing: Modulen

De Post-HBO opleiding Online marketing bestaat uit verschillende onderdelen en een praktijkcase die als rode draad door de leergang loopt. De volgende onderwerpen komen aan bod:

E-commerce

E-commerce heeft de laatste jaren enorm aan populariteit gewonnen en gaat een grote toekomst tegemoet. Tijdens de cursus E-commerce behandelen we enkele online bedrijfs-/verdienmodellen. Ook passeren succesvolle internetmarketingtechnieken en -middelen de revue.

Zoekmachinemarketing

Zoekmachinemarketing is één van de belangrijkste internetmarketingmiddelen die bijdraagt tot het succes van uw website. Een goede plaats in resultaten van een zoekmachine levert interessante bezoekers op. Tijdens de module zoekmachinemarketing leert u zowel de marketing- als de technische kant van het optimalisatieproces kennen.

Google Ads Professional

Een efficiënte en succesvolle Google Ads-campagne opzetten, beheren en optimaliseren is een vakgebied op zich. Tijdens de module Google Ads leert u o.a. succesvolle zoekwoorden selecteren en resultaatgerichte advertentieteksten schrijven.

Google Analytics

Tijdens deze module leert u slim en effectief gebruik te maken van Google Analytics. U stelt filters en doelen in en leert hoe u het gedrag van uw bezoekers meet en analyseert. Ook leert u winstgevende verbeteringen inventariseren en doorvoeren in uw marketingcampagne en website om uw bedrijfsdoelstellingen te realiseren.

E-mail marketing

E-mail behoort tot één van dé online marketingmiddelen die bijdraagt tot een voor u interessant Return On Investment (ROI). Deze module uit zich in het bedenken, realiseren, schrijven en optimaliseren van een digitale nieuwsbrief. Tevens wordt stilgestaan bij de anti-spam-regelgeving en de do's & dont's van e-mail-marketing.

Social Media Professional

Tijdens de module social media professional leert u de mogelijkheden kennen van Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Pinterest, Youtube, etc. en leert u hoe u ze integreert in uw online marketingstrategie.

Affiliate-marketing

Tijdens deze module maakt u kennis met het begrip affiliate-marketing. U leert alles over de betrokken partijen, denk bijvoorbeeld aan de adverteerder, de bezoeker etc. Daarnaast leer u de voor– en nadelen van affiliatemarketing kennen.

Praktijkcase

De praktijk loopt als rode draad door de Post-HBO opleiding Online marketing. U formuleert uw eigen businesscase waarmee u de theorie toepast in de praktijk en op uw eigen situatie. Uiteindelijk verdedigt u uw case voor een team van professionals en uw medecursisten. Aan de hand van deze verdediging wordt besloten of u geslaagd ben voor de opleiding.

Post-HBO opleiding Online marketing: Beoordelingen

M. van Pelt te Tilburg

4.0

Wat vond u goed?: interactie met de klas een kleine klas, goede opbouw van lesmateriaal,

Post-HBO opleiding Online marketing Inhouse

4.0

Wat vond u goed?: Compleet overzicht van de verschillende internet marketing zaken

Post-HBO opleiding Online marketing: Startdata

Kies uit 3 locatie(s) in Nederland.



Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn. Bel ons gerust voor advies; we denken graag met je mee. Wil je een vrijblijvend voorstel ontvangen? Vraag er dan online een aan.

Privétraining

De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een algemeen programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining wordt het programma helemaal afgestemd op jouw situatie, wensen en leerbehoefte. Hierdoor mag je rekenen op maximaal leerrendement. Bel ons gerust voor een (maatwerk)privétraining te bespreken; we denken graag met je mee. Wil je een vrijblijvend voorstel ontvangen? Vraag er dan online een aan.

Virtuele training

Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven. Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we denken graag met je mee over de mogelijke oplossingen.

Klassikale training

Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe). Heb je een vraag? Bel ons gerust; we helpen je graag verder. Je kunt je natuurlijk ook gelijk inschrijven.

Post-HBO opleiding Online marketing: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Post-HBO opleiding Online marketing bedragen €6.499,00 (excl. €1.364,79 BTW). Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Belastingvoordeel voor werkgevers

De wereld om ons heen verandert in hoog tempo: dit komt met name door de snelle ontwikkelingen op het gebied van de informatie-technologie. Wil je in de toekomst in de IT kunnen (blijven) werken, dan is het essentieel om je kennis up-to-date te houden. Met scholing en training vergroot je je kennis én je kansen op de arbeidsmarkt. Voor werkgevers is het belangrijk om over goed opgeleide medewerkers te kunnen beschikken, ook op de langere termijn. ‘Duurzame inzetbaarheid’ en ‘permanente educatie’ staan daarom bij steeds meer bedrijven prominent op de agenda. De overheid stimuleert dit. Daarom kunnen werkgevers een deel van de kosten voor opleiding en training terugkrijgen van de belasting. Per jaar kan dit voordeel oplopen tot € 2.700 per werknemer.

Belastingvoordeel voor particulieren

Betaal je zélf de kosten voor je opleiding, dan zijn deze kosten vaak aftrekbaar van de belasting. Hierdoor kun je je opleidingskosten aanzienlijk verlagen. Daarbij geldt wél dat de studie gericht moet zijn op je huidige werk of op je toekomstige werk of beroep. Het maximale bedrag dat je kunt aftrekken is € 15.000 en er geldt een drempel van € 250.

Ben je benieuwd hoe dit precies zit en wil je meer weten over de mogelijkheden? Kijk dan op www.belastingdienst.nl.

Post-HBO opleiding Online marketing: Virtuele training

Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven. Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we denken graag met je mee over de mogelijke oplossingen.

Virtuele training: hoe werkt dat?

Bij een virtuele training kun je via een online verbinding op afstand interactief deelnemen aan de training. Dit wordt ook wel ‘remote classroom’ of ‘virtual classroom’ genoemd. Dit werkt net even anders, maar biedt je dezelfde kwaliteit en is net zo effectief als een face-to-face-training.

Dezelfde kwaliteit, net even anders

Uitgangspunt bij een virtuele training is, dat er net zoveel kennis en vaardigheden worden overgedragen als bij een face-to-face-training. Bovendien dient het elk gewenst niveau van interactiviteit te faciliteren. Daarom werken we vanuit Eduvision met diverse systemen (o.a. dat van onze opdrachtgever), die deze doelstelling breed ondersteunen (waaronder Microsoft Teams of Zoom). Als cursist kun je gratis en eenvoudig inloggen, via een app of via het web.

De verschillende systemen bieden o.a. de volgende mogelijkheden:

  • De training volgen met meerdere deelnemers, die je afhankelijk van of ze een camera hebben al dan niet kunt zien.
  • Als deelnemers een microfoon hebben, kunnen ze ook met de trainer praten. De trainer kan aangeven en technisch faciliteren wie er kan praten. Deelnemers kunnen virtueel aangeven dat ze wat willen zeggen; de trainer kan hen vervolgens het woord geven.
  • Deelnemers kunnen meekijken met de trainer en de trainer kan switchen tussen verschillende schermen die hij wil laten zien.
  • Als de deelnemer daar toestemming voor geeft, kan de trainer meekijken op het scherm van de deelnemer (of zelfs het scherm overnemen).
  • Er is vaak een chatfunctie, waarmee vragen of opmerkingen voor iedereen zichtbaar worden op het scherm.
  • Er is soms een opnamefunctie (de trainer bepaalt - rekening houdend met ieders privacy - of die aan- of uitgezet wordt), waardoor je later (een deel van) de training kunt terugkijken.
  • Er kan gebruik gemaakt worden van een whiteboard.
  • Er kunnen bestanden gedeeld worden.

NB: Het is handig als je als cursist beschikt over een microfoon of camera (het eerste meer dan het tweede), maar het is geen must; ook zonder kun je deelnemen aan de training. Wél is het zo dat met name een microfoon de interactiviteit bewerkstelligt. Mocht je geen camera of microfoon op de computer hebben, dan is het ook mogelijk om tegelijkertijd in te loggen met je telefoon, zodat je én duidelijk (lees: groot) beeld hebt én kunt beschikken over microfoon en/of camera.

Heb je interesse in onze gratis webinars, tutorials, whitepapers of blogs?
Ik meld me aan voor de nieuwsbrief
Uw inschrijving is verwerkt.