Webinar Starten met Big Data Enterprise

Startdatum: donderdag, 11 mei 2017, 11:00 uur

Webinar Starten met Big Data Enterprise

Onze wereld bestaat steeds meer uit data! Dat betekent dat je data tegenkomt in je producten, diensten, maar ook in je organisatie. Binnenkort kan een organisatie niet meer zonder het intelligente gebruik van data. Bijvoorbeeld om klantgedrag te voorspellen, om de impact van een zaak voor de organisatie te bepalen, om te voorspellen welke diensten je gaat verkopen, etc. Ook organisaties worden steeds meer data driven: beslissingen hangen meer en meer af van data.

Het gebruik van data, en dan specifiek Big Data heeft veel gevolgen. Die gevolgen zie je terug in de board, in strategie, marketing/communicatie en last but not least IT. Tijdens dit webinar zal Arjan Burger een introductie geven in Big Data. Hij bespreekt de belangrijkste uitgangspunten en de ins en outs van Big Data.

Onze Big Data klanten zoals KLM, ING, Volkswagen, Interpolis, Essent, Toerisme België voor Wallonië en Brussel en gemeente Haarlemmermeer gingen je voor.

Onderwerpen

Wanneer?

U kunt zich inschrijven voor het webinar van:

Beoordelingen

Wat vond u goed? Mooi basisoverzicht van Big Data. Wat vond u niet goed? Case uit praktijk uitdrukkelijker belichten.
Wat vond u goed? Duidelijk. Een goede introductie. Wat vond u niet goed? Misschien iets meer concreet. Het is erg abstract.
Wat vond u goed? Duidelijk uitleg
Wat vond u goed? Eerste half uur was meer gericht op mijn beperkte kennis.
Wat vond u goed? Ik vond het heel persoonlijk en de struikelblokken van het aan elkaar koppelen van data werden ook genoemd. Daarnaast werden er simpele voorbeelden gebruikt om een vergelijking te kunnen maken met de customer journey en de touchpoints. Wat vond u niet goed? Ik zou het fijn vinden als er wat meer plaatjes gebruikt worden die bijvoorbeeld het proces weergeven.
Wat vond u goed? Goede praktijkvoorbeelden.
Wat vond u goed? De hoeveelheid informatie.
Wat vond u goed? Ondanks de brede scoop heb ik toch een aantal specifieke zaken/onderdelen/mogelijkheden gezien. Dat is niet altijd het geval, maar hier gelukkig wel. Het is voldoende concreet gemaakt.
Wat vond u goed? Gestructureerd. Wat vond u niet goed? Meer echte voorbeelden uit de Nederlanse praktijk.
Wat vond u goed? In een uurtje tijd een redelijk beeld gekregen van Big Data en mogelijke toepassingen. Wat vond u niet goed? Inhoudelijk niet, mooi tempo. Toch een klein puntje :-) Koffie is voor mij ook heel belangrijk ;-) toch zou mijn suggestie zijn om dat niet tijdensde uitzending voor de camera te drinken :-) PS. dat deed niets af aan de kwaliteit hoor!
Meer Alle beoordelingen


Wat vond u goed? Mooi basisoverzicht van Big Data. Wat vond u niet goed? Case uit praktijk uitdrukkelijker belichten.
Wat vond u goed? Duidelijk. Een goede introductie. Wat vond u niet goed? Misschien iets meer concreet. Het is erg abstract.
Wat vond u goed? Duidelijk uitleg
Wat vond u goed? Eerste half uur was meer gericht op mijn beperkte kennis.
Wat vond u goed? Ik vond het heel persoonlijk en de struikelblokken van het aan elkaar koppelen van data werden ook genoemd. Daarnaast werden er simpele voorbeelden gebruikt om een vergelijking te kunnen maken met de customer journey en de touchpoints. Wat vond u niet goed? Ik zou het fijn vinden als er wat meer plaatjes gebruikt worden die bijvoorbeeld het proces weergeven.
Wat vond u goed? Goede praktijkvoorbeelden.
Wat vond u goed? De hoeveelheid informatie.
Wat vond u goed? Ondanks de brede scoop heb ik toch een aantal specifieke zaken/onderdelen/mogelijkheden gezien. Dat is niet altijd het geval, maar hier gelukkig wel. Het is voldoende concreet gemaakt.
Wat vond u goed? Gestructureerd. Wat vond u niet goed? Meer echte voorbeelden uit de Nederlanse praktijk.
Wat vond u goed? In een uurtje tijd een redelijk beeld gekregen van Big Data en mogelijke toepassingen. Wat vond u niet goed? Inhoudelijk niet, mooi tempo. Toch een klein puntje :-) Koffie is voor mij ook heel belangrijk ;-) toch zou mijn suggestie zijn om dat niet tijdensde uitzending voor de camera te drinken :-) PS. dat deed niets af aan de kwaliteit hoor!
Meer Alle beoordelingen
"Wat vond u goed? Ik vond het heel persoonlijk en de struikelblokken van het aan elkaar koppelen van data werden ook genoemd. Daarnaast werden er simpele voorbeelden gebruikt om een vergelijking te kunnen maken met de customer journey en de touchpoints. Wat vond u niet goed? Ik zou het fijn vinden als er wat meer plaatjes gebruikt worden die bijvoorbeeld het proces weergeven. "

Inschrijven Webinar Starten met Big Data Enterprise

Ik schrijf mij in voor het webinar van donderdag 11 mei 2017 11.00 uur

Ik ben deelnemer Thuiswinkel e-Academy Nee  Ja*
*U ontvangt 1 pe-punt.

Inschrijven
Hartelijk dank, uw inschrijving is ontvangen. Er is iets mis gegeaan, probeert u het alstublieft opnieuw.
Wij respecteren uw privacy
Maak een belafspraak

Hartelijk dank, wij nemen op de afgesproken datum en tijd contact met u op

Wij respecteren uw privacy