Leergang Marketing Intelligence

  • 9 dagen
  • 3.999
  • Eerstvolgende startdatum 31 oktober

Marketing Intelligence bestaat uit het verzamelen, analyseren en rapporteren van data uit databases en marktonderzoeken. Mede dankzij online marketing komt er steeds meer data tot de beschikking van marketing managers, marktonderzoekers en data analisten. Deze data wordt gebruikt om de marketingactiviteiten daarop te baseren en een meerwaarde te leveren. Op basis van deze gegevens wordt het klant- en marktgedrag beschreven. Hier komen de KPI’s goed van pas. Wanneer er iets verschilt van de verwachting, kan daar op worden ingespeeld. Aan de hand van jouw bevindingen kunnen daar (automatisch) nieuwe acties op worden gebaseerd en gestart. Jij past dus de marketingacties en het proces aan, aan het gedrag van de doelgroep en de beschikbare data analyses. Van hieruit ontstaan er weer waardevolle gegevens, waar later weer andere marketingacties op gebaseerd kunnen worden. Zo blijft het hele proces dus door gaan. Om concurrentievoordeel te halen, is het belangrijk om goed op de hoogte te zijn van ontwikkelingen en gegevens van de markt en de klant. Al deze gegevens kunnen gebruikt worden bij marketingactiviteiten en besluitvorming. Op basis van de beschikbare data kun je dus verstandige keuzes maken. Denk bijvoorbeeld aan het automatisch aanpassen van Google Adwords advertenties. Tijdens de leergang Marketing Intelligence leer je hoe je (marketing)data kunt voorbereiden om te analyseren, hoe je met deze data voorspellende analyses kunt maken en hoe je meer inzicht kunt krijgen in de doelgroep segmenten van jouw bedrijf dankzij SPSS.

Marketing Intelligence bestaat uit het verzamelen, analyseren en rapporteren van data uit databases en marktonderzoeken. Mede dankzij online marketing komt er steeds meer data tot de beschikking van marketing managers, marktonderzoekers en data analisten. Deze data wordt gebruikt om de marketingactiviteiten daarop te baseren en een meerwaarde te leveren. Op basis van deze gegevens wordt het klant- en marktgedrag beschreven. Hier komen de KPI’s goed van pas. Wanneer er iets verschilt van de verwachting, kan daar op worden ingespeeld. Aan de hand van jouw bevindingen kunnen daar (automatisch) nieuwe acties op worden gebaseerd en gestart. Jij past dus de marketingacties en het proces aan, aan het gedrag van de doelgroep en de beschikbare data analyses. Van hieruit ontstaan er weer waardevolle gegevens, waar later weer andere marketingacties op gebaseerd kunnen worden. Zo blijft het hele proces dus door gaan. Om concurrentievoordeel te halen, is het belangrijk om goed op de hoogte te zijn van ontwikkelingen en gegevens van de markt en de klant. Al deze gegevens kunnen gebruikt worden bij marketingactiviteiten en besluitvorming. Op basis van de beschikbare data kun je dus verstandige keuzes maken. Denk bijvoorbeeld aan het automatisch aanpassen van Google Adwords advertenties. Tijdens de leergang Marketing Intelligence leer je hoe je (marketing)data kunt voorbereiden om te analyseren, hoe je met deze data voorspellende analyses kunt maken en hoe je meer inzicht kunt krijgen in de doelgroep segmenten van jouw bedrijf dankzij SPSS.

Waarom Eduvision?

Gecertificeerde trainingen

Praktijkcase centraal

Ervaren docenten uit de praktijk

98% klanttevredenheid

Meer dan 150.000 klanten

Kies hier je training

  • Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Vraag hier een vrijblijvend voorstel aan voor een (maatwerk)privétraining.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (hoewel ‘extern’ natuurlijk altijd een optie is). Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten, op een locatie van Eduvision. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. Kijk bij de startdata van de betreffende training voor de verschillende opties.
    Klassikale training
    Aantal dagen: 9 dagen / € 3.999 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata

    31-10-2018, Utrecht  
    29-11-2018, Utrecht  
    11-01-2019, Utrecht  

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Leergang Marketing Intelligence: Inleiding

Tijdens de Leergang Marketing Intelligence

Marketing Intelligence (MI) is de relevante informatie en data over de markten en klanten van een organisatie. Het wordt verzameld en geanalyseerd met als doel om marketingactiviteiten, al dan niet automatisch, aan te passen aan de analyseresultaten. De analyses kunnen het besluitvormingsproces bevorderen, zodat het nauwkeurig en betrouwbaar wordt. Dit kan bijvoorbeeld gebruikt worden bij het bepalen van marktkansen, een marktpenetratie strategie en de ontwikkeling van de marktstatistieken.
Wil jij beter gebruik maken van de beschikbare data en statistieken en daar de marketingacties op aanpassen? Wil jij inzicht krijgen in jouw marktkansen en daar optimaal van benutten? Wij bieden je graag een leergang op maat aan. Tijdens de Leergang Marketing Intelligence doorloop je drie verschillende cursussen om dit te bereiken. Om bezig te gaan met Marketing Intelligence volg je de cursussen: SQL, Predictive Analytics en SPSS Advanced.

Resultaat

Na afloop van de Leergang Marketing Intelligence ben je in staat om:

  • Data voor te bereiden voor analyse
  • Data te analyseren en visualiseren
  • Voorspellende analyses te maken
  • Meer inzicht te krijgen in klantsegmenten met de diverse analyses
  • Marketingacties te bepalen

Praktijkgerichte aanpak

De Leergang Marketing Intelligence is zeer praktijkgericht. Je gaat aan de slag met de beschikbare of eigen data in combinatie met SQL en SPSS. Je leert hoe je data kunt omzetten in gegevens en hoe je deze kunt analyseren. Daar worden weer voorspellende analyses op gebaseerd. Aan de hand van deze analyses zal je leren marketingactiviteiten aan te passen.

Leergang Marketing Intelligence: Modulen

Tijdens de Leergang Marketing Intelligence komen de volgende onderwerpen aan bod:

Cursus SQL

SQL is de taal waarmee je de communicatie tussen jouw database en applicatie verzorgt. Met SQL haal je met behulp van queries gegevens op uit de database, voeg je gegevens toe of pas je gegevens aan. Deze data kunnen uit verschillende databronnen komen, zoals web analytics, Business Intelligence en omzetgegevens. Met andere woorden, je bereidt de benodigde data voor om ze te kunnen analyseren. Met een grondige kennis van SQL ben je in staat om complexe database applicaties te bouwen.
Tijdens de cursus SQL leer je hoe je selecties kunt maken, hoe je data kunt bewerken en hoe je deze aan elkaar koppelt.

Cursus Predictive Analytics

Predictive Analytics (voorspellende analyses) is een gebied van data mining dat zich bezighoudt met het extraheren van informatie uit data en het te gebruiken om trends en gedragspatronen te voorspellen. De kern van Predictive Analytics bestaat uit het vastleggen van de relaties tussen de verklarende variabelen en de voorspellende variabelen van gebeurtenissen uit het verleden. Vanuit deze relaties kunnen er toekomstige voorspellingen gemaakt worden. Het is echter belangrijk op te merken dat de nauwkeurigheid en de bruikbaarheid van de resultaten sterk afhangen van het niveau van de data-analyse en de kwaliteit van de aannames. Daar kunnen dan doordachte activiteiten op gebaseerd worden.
Tijdens de cursus Predictive Analytics krijg je inzicht in welke technieken er nodig zijn om data uit jouw CRM systeem, statistieken en overige systemen te verzamelen, te classificeren, te analyseren en te benutten om voorspellingen te maken voor toekomstig klantengedrag.

Cursus SPSS Advanced

SPSS is een zeer veelzijdig statistiekprogramma waarmee je flexibele en betrouwbare statistische bewerkingen en analyses uitvoert. Dit programma biedt een variatie aan geavanceerde statistische technieken, zoals het toepassen van factoranalyse, clusteranalyse, variantieanalyse, logistische regressies en lineaire modellen. Ook helpt het om je te ondersteunen in welke situaties deze technieken het beste worden toegepast. Op basis daarvan kan je een analyse opzetten, de juiste hypotheses opstellen en de resultaten van de analyses interpreteren en toepassen. Omdat de cursus SPSS erg uitgebreid is, wordt deze aangepast voor de leergang Marketing Intelligence. Er wordt dieper ingegaan op de factoranalyse, clusteranalyse en discriminantanalyse. Aan de hand van de analyses die er gemaakt worden, kan er beter gekeken worden naar de doelgroep en de markt van een organisatie en van daaruit verstandige keuzes gemaakt worden voor de marketingacties.
Tijdens de cursus SPSS Advanced leer je om de beschikbare data te gebruiken. Hiermee kan je variabelen samenvatten in factoren, de markt clusteren in segmenten en nieuwe klanten toevoegen aan deze segmenten. Aan de hand van deze factoren en segmenten bepaal je de acties voor de marketing.

Praktijkcase

De Leergang Marketing Intelligence is zeer praktijkgericht. Je gaat aan de slag met de beschikbare of eigen data in combinatie met SQL en SPSS. Je leert hoe je data kunt omzetten in gegevens en hoe je deze kunt gebruiken voor factor-, cluster- en discriminantanalyses. Daar kunnen weer voorspellende analyses op worden gebaseerd. Van daar uit kunnen de nieuwe acties voor de marketing nader worden bepaald.

Leergang Marketing Intelligence: Startdata

Kies uit 1 locatie(s) in Nederland. Ook beschikbaar in Antwerpen.



Klassikale training

Klassikale trainingen vinden in principe plaats in Utrecht op door ons voorgestelde data. Je kunt je hier telefonisch voor aanmelden of je inschrijven via de website. Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.

Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (of een andere locatie naar keuze), op een moment dat jou het best uitkomt. Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’. Bel ons gerust voor een vrijblijvend voorstel of vraag er online een aan.

Privétraining

Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Bel ons gerust voor een voorstel voor een (maatwerk)privétraining of vraag er online een aan.

Leergang Marketing Intelligence: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Leergang Marketing Intelligence bedragen €3.999,- (€4.838,- incl. BTW). Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Belastingvoordeel voor werkgevers

De wereld om ons heen verandert in hoog tempo: dit komt met name door de snelle ontwikkelingen op het gebied van de informatie-technologie. Wil je in de toekomst in de IT kunnen (blijven) werken, dan is het essentieel om je kennis up-to-date te houden. Met scholing en training vergroot je je kennis én je kansen op de arbeidsmarkt. Voor werkgevers is het belangrijk om over goed opgeleide medewerkers te kunnen beschikken, ook op de langere termijn. ‘Duurzame inzetbaarheid’ en ‘permanente educatie’ staan daarom bij steeds meer bedrijven prominent op de agenda. De overheid stimuleert dit. Daarom kunnen werkgevers een deel van de kosten voor opleiding en training terugkrijgen van de belasting. Per jaar kan dit voordeel oplopen tot € 2.700 per werknemer.

Belastingvoordeel voor particulieren

Betaal je zélf de kosten voor je opleiding, dan zijn deze kosten vaak aftrekbaar van de belasting. Hierdoor kun je je opleidingskosten aanzienlijk verlagen. Daarbij geldt wél dat de studie gericht moet zijn op je huidige werk of op je toekomstige werk of beroep. Het maximale bedrag dat je kunt aftrekken is € 15.000 en er geldt een drempel van € 250.

Ben je benieuwd hoe dit precies zit en wil je meer weten over de mogelijkheden? Kijk dan op www.belastingdienst.nl.

Leergang Marketing Intelligence: Virtuele training

De Leergang Marketing Intelligence online

Wil je de Leergang Marketing Intelligence online volgen? Dat kan! Wij leveren praktijkgerichte virtuele trainingen op maat. De trainer stemt de inhoud van de Leergang Marketing Intelligence speciaal op jou en je collega's af. Het werkt via een online systeem waar je inlogt en vervolgens de trainer en je medecursisten online ontmoet. De trainer doorloopt met jou de lesstof en begeleidt je bij de praktijkopdrachten doordat hij je scherm kan overnemen en met je meekijkt.

Wacht niet langer en neem contact op voor de online Leergang Marketing Intelligence!

Marketing Intelligence bestaat uit het verzamelen, analyseren en rapporteren van data uit databases en marktonderzoeken. Mede dankzij online marketing komt er steeds meer data tot de beschikking van marketing managers, marktonderzoekers en data analisten. Deze data wordt gebruikt om de marketingactiviteiten daarop te baseren en een meerwaarde te leveren. Op basis van deze gegevens wordt het klant- en marktgedrag beschreven. Hier komen de KPI’s goed van pas. Wanneer er iets verschilt van de verwachting, kan daar op worden ingespeeld. Aan de hand van jouw bevindingen kunnen daar (automatisch) nieuwe acties op worden gebaseerd en gestart. Jij past dus de marketingacties en het proces aan, aan het gedrag van de doelgroep en de beschikbare data analyses. Van hieruit ontstaan er weer waardevolle gegevens, waar later weer andere marketingacties op gebaseerd kunnen worden. Zo blijft het hele proces dus door gaan. Om concurrentievoordeel te halen, is het belangrijk om goed op de hoogte te zijn van ontwikkelingen en gegevens van de markt en de klant. Al deze gegevens kunnen gebruikt worden bij marketingactiviteiten en besluitvorming. Op basis van de beschikbare data kun je dus verstandige keuzes maken. Denk bijvoorbeeld aan het automatisch aanpassen van Google Adwords advertenties. Tijdens de leergang Marketing Intelligence leer je hoe je (marketing)data kunt voorbereiden om te analyseren, hoe je met deze data voorspellende analyses kunt maken en hoe je meer inzicht kunt krijgen in de doelgroep segmenten van jouw bedrijf dankzij SPSS.

Kies hier je training

  • Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Vraag hier een vrijblijvend voorstel aan voor een (maatwerk)privétraining.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (hoewel ‘extern’ natuurlijk altijd een optie is). Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten, op een locatie van Eduvision. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. Kijk bij de startdata van de betreffende training voor de verschillende opties.
    Klassikale training
    Aantal dagen: 9 dagen / € 3.999 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata

    31-10-2018, Utrecht  
    29-11-2018, Utrecht  
    11-01-2019, Utrecht  

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Leergang Marketing Intelligence: Inleiding

Tijdens de Leergang Marketing Intelligence

Marketing Intelligence (MI) is de relevante informatie en data over de markten en klanten van een organisatie. Het wordt verzameld en geanalyseerd met als doel om marketingactiviteiten, al dan niet automatisch, aan te passen aan de analyseresultaten. De analyses kunnen het besluitvormingsproces bevorderen, zodat het nauwkeurig en betrouwbaar wordt. Dit kan bijvoorbeeld gebruikt worden bij het bepalen van marktkansen, een marktpenetratie strategie en de ontwikkeling van de marktstatistieken.
Wil jij beter gebruik maken van de beschikbare data en statistieken en daar de marketingacties op aanpassen? Wil jij inzicht krijgen in jouw marktkansen en daar optimaal van benutten? Wij bieden je graag een leergang op maat aan. Tijdens de Leergang Marketing Intelligence doorloop je drie verschillende cursussen om dit te bereiken. Om bezig te gaan met Marketing Intelligence volg je de cursussen: SQL, Predictive Analytics en SPSS Advanced.

Resultaat

Na afloop van de Leergang Marketing Intelligence ben je in staat om:

  • Data voor te bereiden voor analyse
  • Data te analyseren en visualiseren
  • Voorspellende analyses te maken
  • Meer inzicht te krijgen in klantsegmenten met de diverse analyses
  • Marketingacties te bepalen

Praktijkgerichte aanpak

De Leergang Marketing Intelligence is zeer praktijkgericht. Je gaat aan de slag met de beschikbare of eigen data in combinatie met SQL en SPSS. Je leert hoe je data kunt omzetten in gegevens en hoe je deze kunt analyseren. Daar worden weer voorspellende analyses op gebaseerd. Aan de hand van deze analyses zal je leren marketingactiviteiten aan te passen.

Leergang Marketing Intelligence: Modulen

Tijdens de Leergang Marketing Intelligence komen de volgende onderwerpen aan bod:

Cursus SQL

SQL is de taal waarmee je de communicatie tussen jouw database en applicatie verzorgt. Met SQL haal je met behulp van queries gegevens op uit de database, voeg je gegevens toe of pas je gegevens aan. Deze data kunnen uit verschillende databronnen komen, zoals web analytics, Business Intelligence en omzetgegevens. Met andere woorden, je bereidt de benodigde data voor om ze te kunnen analyseren. Met een grondige kennis van SQL ben je in staat om complexe database applicaties te bouwen.
Tijdens de cursus SQL leer je hoe je selecties kunt maken, hoe je data kunt bewerken en hoe je deze aan elkaar koppelt.

Cursus Predictive Analytics

Predictive Analytics (voorspellende analyses) is een gebied van data mining dat zich bezighoudt met het extraheren van informatie uit data en het te gebruiken om trends en gedragspatronen te voorspellen. De kern van Predictive Analytics bestaat uit het vastleggen van de relaties tussen de verklarende variabelen en de voorspellende variabelen van gebeurtenissen uit het verleden. Vanuit deze relaties kunnen er toekomstige voorspellingen gemaakt worden. Het is echter belangrijk op te merken dat de nauwkeurigheid en de bruikbaarheid van de resultaten sterk afhangen van het niveau van de data-analyse en de kwaliteit van de aannames. Daar kunnen dan doordachte activiteiten op gebaseerd worden.
Tijdens de cursus Predictive Analytics krijg je inzicht in welke technieken er nodig zijn om data uit jouw CRM systeem, statistieken en overige systemen te verzamelen, te classificeren, te analyseren en te benutten om voorspellingen te maken voor toekomstig klantengedrag.

Cursus SPSS Advanced

SPSS is een zeer veelzijdig statistiekprogramma waarmee je flexibele en betrouwbare statistische bewerkingen en analyses uitvoert. Dit programma biedt een variatie aan geavanceerde statistische technieken, zoals het toepassen van factoranalyse, clusteranalyse, variantieanalyse, logistische regressies en lineaire modellen. Ook helpt het om je te ondersteunen in welke situaties deze technieken het beste worden toegepast. Op basis daarvan kan je een analyse opzetten, de juiste hypotheses opstellen en de resultaten van de analyses interpreteren en toepassen. Omdat de cursus SPSS erg uitgebreid is, wordt deze aangepast voor de leergang Marketing Intelligence. Er wordt dieper ingegaan op de factoranalyse, clusteranalyse en discriminantanalyse. Aan de hand van de analyses die er gemaakt worden, kan er beter gekeken worden naar de doelgroep en de markt van een organisatie en van daaruit verstandige keuzes gemaakt worden voor de marketingacties.
Tijdens de cursus SPSS Advanced leer je om de beschikbare data te gebruiken. Hiermee kan je variabelen samenvatten in factoren, de markt clusteren in segmenten en nieuwe klanten toevoegen aan deze segmenten. Aan de hand van deze factoren en segmenten bepaal je de acties voor de marketing.

Praktijkcase

De Leergang Marketing Intelligence is zeer praktijkgericht. Je gaat aan de slag met de beschikbare of eigen data in combinatie met SQL en SPSS. Je leert hoe je data kunt omzetten in gegevens en hoe je deze kunt gebruiken voor factor-, cluster- en discriminantanalyses. Daar kunnen weer voorspellende analyses op worden gebaseerd. Van daar uit kunnen de nieuwe acties voor de marketing nader worden bepaald.

Leergang Marketing Intelligence: Startdata

Kies uit 1 locatie(s) in Nederland. Ook beschikbaar in Antwerpen.



Klassikale training

Klassikale trainingen vinden in principe plaats in Utrecht op door ons voorgestelde data. Je kunt je hier telefonisch voor aanmelden of je inschrijven via de website. Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.

Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (of een andere locatie naar keuze), op een moment dat jou het best uitkomt. Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’. Bel ons gerust voor een vrijblijvend voorstel of vraag er online een aan.

Privétraining

Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Bel ons gerust voor een voorstel voor een (maatwerk)privétraining of vraag er online een aan.

Leergang Marketing Intelligence: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Leergang Marketing Intelligence bedragen €3.999,- (€4.838,- incl. BTW). Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Belastingvoordeel voor werkgevers

De wereld om ons heen verandert in hoog tempo: dit komt met name door de snelle ontwikkelingen op het gebied van de informatie-technologie. Wil je in de toekomst in de IT kunnen (blijven) werken, dan is het essentieel om je kennis up-to-date te houden. Met scholing en training vergroot je je kennis én je kansen op de arbeidsmarkt. Voor werkgevers is het belangrijk om over goed opgeleide medewerkers te kunnen beschikken, ook op de langere termijn. ‘Duurzame inzetbaarheid’ en ‘permanente educatie’ staan daarom bij steeds meer bedrijven prominent op de agenda. De overheid stimuleert dit. Daarom kunnen werkgevers een deel van de kosten voor opleiding en training terugkrijgen van de belasting. Per jaar kan dit voordeel oplopen tot € 2.700 per werknemer.

Belastingvoordeel voor particulieren

Betaal je zélf de kosten voor je opleiding, dan zijn deze kosten vaak aftrekbaar van de belasting. Hierdoor kun je je opleidingskosten aanzienlijk verlagen. Daarbij geldt wél dat de studie gericht moet zijn op je huidige werk of op je toekomstige werk of beroep. Het maximale bedrag dat je kunt aftrekken is € 15.000 en er geldt een drempel van € 250.

Ben je benieuwd hoe dit precies zit en wil je meer weten over de mogelijkheden? Kijk dan op www.belastingdienst.nl.

Leergang Marketing Intelligence: Virtuele training

De Leergang Marketing Intelligence online

Wil je de Leergang Marketing Intelligence online volgen? Dat kan! Wij leveren praktijkgerichte virtuele trainingen op maat. De trainer stemt de inhoud van de Leergang Marketing Intelligence speciaal op jou en je collega's af. Het werkt via een online systeem waar je inlogt en vervolgens de trainer en je medecursisten online ontmoet. De trainer doorloopt met jou de lesstof en begeleidt je bij de praktijkopdrachten doordat hij je scherm kan overnemen en met je meekijkt.

Wacht niet langer en neem contact op voor de online Leergang Marketing Intelligence!

Heb je interesse in onze gratis webinars, tutorials, whitepapers of blogs?
Ik meld me aan voor de nieuwsbrief
Uw inschrijving is verwerkt.