'Bergen data' als nieuwe realiteit: hoe halen we daar waarde uit?

Auteur:

Bijna elk bedrijf of organisatie verzamelt tegenwoordig in meer of mindere mate data. We meten van alles en nog wat, en al die gegevens leggen we vast: vaak gaat het daarbij om 'gedrag van mensen in het algemeen' en van 'koopgedrag in het bijzonder'. Bijvoorbeeld hoe websitebezoekers onze websites gebruiken en welke stappen ze doorlopen alvorens tot koop over te gaan. We verzamelen dus wat af, maar weten dit lang niet altijd optimaal te vertalen naar 'toegevoegde waarde in de praktijk'.

Steeds meer bedrijven worden zich bewust van de potentiƫle kracht die verborgen zit in al die data. Het ontsluiten, analyseren en visualiseren van deze data kan een schat aan waardevolle informatie opleveren. Informatie waarmee het mogelijk wordt om betere beslissingen te nemen, betere voorspellingen te doen, kortom: beter aan te sluiten bij de markt. Vandaag is dus een uitstekend moment om te ontdekken welke toegevoegde waarde er verborgen ligt in de verzamelde data van jouw bedrijf. We helpen je graag om daarbij de juiste koers te bepalen. Onze trainingen en webinars helpen je concreet op weg.

Ook benieuwd wat je allemaal kunt afleiden uit je data?

Onze trainingen:

Terug