ATTENTIE: Gezien de huidige situatie brengen we graag de mogelijk tot 'online training' ('remote classroom') bij je onder de aandacht. Daarbij schakel je via een interactieve verbinding direct met je trainer. We bieden je daarbij vanzelfsprekend de kwaliteit die je van ons gewend bent. Wil je weten hoe dit werkt? Bel ons op 0880 444 222 . Onze adviseurs vertellen je er graag meer over.

Cursus Copywriting

  • 3 dagen
  • 1.399
  • Eerstvolgende startdatum 6 april

Copywriting vindt u in vele vormen. Emoties, belangen, percepties en interesses van uw doelgroep spelen hierin de hoofdrol. Of het nu gaat om een advertentie- reclame- of zelfs webtekst, het draait allemaal om argumenteren en overtuigen. De lezer moet het gevoel krijgen dat de advertentie speciaal voor hem/haar geschreven is. U maakt tijdens de Cursus Copywriting kennis met de reclamewereld en de kracht van goede reclame.

Copywriting vindt u in vele vormen. Emoties, belangen, percepties en interesses van uw doelgroep spelen hierin de hoofdrol. Of het nu gaat om een advertentie- reclame- of zelfs webtekst, het draait allemaal om argumenteren en overtuigen. De lezer moet het gevoel krijgen dat de advertentie speciaal voor hem/haar geschreven is. U maakt tijdens de Cursus Copywriting kennis met de reclamewereld en de kracht van goede reclame.

Waarom Eduvision?

Gecertificeerde trainingen

Praktijkcase centraal

Ervaren docenten uit de praktijk

98% klanttevredenheid

Meer dan 150.000 klanten

Kies hier je training

  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een ‘algemeen’ programma (zie website), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining staat de trainer volledig tot jouw beschikking, waardoor je mag rekenen op maximaal leerrendement.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Wil je de door jou gewenste training liever online volgen? Dat kan: je kunt al onze trainingen ‘remote’ volgen. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor de ‘standaard’ variant, maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Afhankelijk van je wensen volg je je virtuele training dus in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven (via de virtual classroom). Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we bespreken het graag met je.
    Online training
    (Remote classroom)
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe). Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.
    Klassikale training
    Aantal dagen: 3 dagen / € 1.399 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata virtueel (Remote Classroom)

    06-04-2020, Virtueel  
    13-04-2020, Virtueel  
    20-04-2020, Virtueel  
    27-04-2020, Virtueel  
    04-05-2020, Virtueel  

    Startdata op locatie

    29-04-2020, Apeldoorn  
    29-04-2020, Utrecht  
    28-05-2020, Utrecht  
    28-05-2020, Apeldoorn  
    26-06-2020, Utrecht  

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Lees hier hoe anderen deze training waarderen

Cursus Copywriting

Wat vond u goed? Ik vond de opleiding goed in die zin dat aan onze vragen werd voldaan, dat de cursus zeer bruikbaar is en eigenlijk onmiddellijk kan toegepast worden. Wat vond u niet goed?: Het was ontzettend veel informatie op 1 dag dus het was best zwaar.

Cursus Copywriting Inhouse 5.0
Alle beoordelingen

Cursus Copywriting: Inleiding

Welkom bij de cursus Copywriting

Creatieve vormgeving en een aansprekende tekst zijn eigenschappen van goede advertenties, reclameteksten en webteksten. U maakt tijdens de Cursus Copywriting kennis met de reclamewereld en de kracht van goede reclame. De relatie tussen reclame en psychologie wordt daarnaast uitgebreid belicht. Tijdens deze cursus gaan we aan de slag met diverse disciplines, waaronder direct mailing, reclame-, brochure- en webteksten. U leert zelf schrijven en ontwikkelt een concept. Deze praktijkcase loopt als rode draad door deze cursus.

Wat kunt u na afloop?

Na afloop van de Cursus Copywriting bent u in staat een website, brochure, tijdschrift of bijvoorbeeld een mailing van goede en aansprekende teksten te voorzien en weet u hoe u bepaalde doelgroepen kunt bereiken.

Cursus Copywriting: Modulen

De cursus bestaat uit een viertal modules die samen drie dagen beslaan.

Reclame, media en merkpersoonlijkheid

U maakt kennis met de reclame- en mediawereld en de diverse reclamevormen. Daarnaast bespreken we de werking van een reclamebureau. Diverse reclamecodes en wetgeving zullen de revue passeren, waarbij vormgeving en grafische technieken niet vergeten worden. We sluiten deze module af met het begrip merkpersoonlijkheid.

Psychologie en gedrukte media

De lezer moet het gevoel krijgen dat de tekst speciaal voor hem/haar geschreven is. Hier schuift de psychologie aan. Om erachter te komen hoe u uw lezer kunt boeien met uw tekst moet u als het ware in de gedaante van uw lezer kruipen. We bespreken daarnaast diverse gedrukte media en leggen de bekende valkuilen aan u voor.

Conceptontwikkeling en schrijfproces

Voordat er een tekst geschreven kan worden gaan er nog een aantal stappen aan vooraf. Denk bijvoorbeeld aan een doelgroepsomschrijving en de vormgeving. Deze stappen noemen we het schrijfproces. Tijdens deze module ontwikkelt u een concept aan de hand van dit schrijfproces.

Schrijven, schrijven, schrijven

De enige manier om het vak onder de knie te krijgen is door zelf uw teksten te schrijven en concepten te ontwikkelen. Schrijven is schrappen wordt vaak gezegd. Door veel te oefenen worden uw teksten steeds overtuigender. We gaan daarom uitgebreid aan de slag met diverse disciplines, waaronder; direct mailing, brochures en webteksten. We bekijken de teksten vanuit verschillende perspectieven en u leert deze vanuit diverse invalshoeken te (her)schrijven.

Praktijkcase

Tijdens de les gaat u daadwerkelijk aan de slag met een praktijkcase. Aan de hand van de geleerde theorie start u met het schrijven van een eigen reclametekst. Zorg er dus voor dat u een praktijkcase heeft waarmee u aan de slag kan. Deze kan uiteraard ook fictief zijn.

Cursus Copywriting: Extra info

Docenten

Om de praktijk zo dicht mogelijk te benaderen, werkt Eduvision uitsluitend met docenten die zelf in de praktijk actief zijn. Zij kennen de branche, de klanten en de problemen waar je tegenaan loopt. Daarom zijn zij tijdens deze training je persoonlijke coach. De vakdocent staat volledig tot je beschikking en ondersteunt direct en doelgericht bij je eigen praktijkcase.

Benodigdheden

Om het meeste rendement te halen uit de Cursus Copywriting verzoeken wij je vriendelijk om je eigen laptop mee te nemen. Hierdoor heb je altijd jouw eigen praktijkcase en opleidingsmateriaal bij de hand en kun je thuis direct verder met je eigen case.

Doelgroep

De Cursus Copywriting is bedoeld voor iedereen die goede reclameteksten wil leren schrijven.

Cursus Copywriting: Beoordelingen

5.0

Wat vond u goed? Ik vond de opleiding goed in die zin dat aan onze vragen werd voldaan, dat de cursus zeer bruikbaar is en eigenlijk onmiddellijk kan toegepast worden. Wat vond u niet goed?: Het was ontzettend veel informatie op 1 dag dus het was best zwaar.

5.0

Wat vond u goed?: duidelijke tips - insights - met focus op eigen bedrijf dankzij privécursus docent kent zijn vak en was zeer professioneel.

Cursus Copywriting: Startdata

Kies uit 3 locatie(s) in Nederland. Ook beschikbaar in Antwerpen.



Klassikale training

Klassikale trainingen vinden in principe plaats op de door ons voorgestelde locaties en data. Je kunt je hier telefonisch voor aanmelden of je inschrijven via de website. Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.

Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (of een andere locatie naar keuze), op een moment dat jou het best uitkomt. Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’. Bel ons gerust voor een vrijblijvend voorstel of vraag er online een aan.

Privétraining

Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Bel ons gerust voor een voorstel voor een (maatwerk)privétraining of vraag er online een aan.

Cursus Copywriting: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Cursus Copywriting bedragen €1.399,00 (excl. €293,79 BTW). Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Belastingvoordeel voor werkgevers

De wereld om ons heen verandert in hoog tempo: dit komt met name door de snelle ontwikkelingen op het gebied van de informatie-technologie. Wil je in de toekomst in de IT kunnen (blijven) werken, dan is het essentieel om je kennis up-to-date te houden. Met scholing en training vergroot je je kennis én je kansen op de arbeidsmarkt. Voor werkgevers is het belangrijk om over goed opgeleide medewerkers te kunnen beschikken, ook op de langere termijn. ‘Duurzame inzetbaarheid’ en ‘permanente educatie’ staan daarom bij steeds meer bedrijven prominent op de agenda. De overheid stimuleert dit. Daarom kunnen werkgevers een deel van de kosten voor opleiding en training terugkrijgen van de belasting. Per jaar kan dit voordeel oplopen tot € 2.700 per werknemer.

Belastingvoordeel voor particulieren

Betaal je zélf de kosten voor je opleiding, dan zijn deze kosten vaak aftrekbaar van de belasting. Hierdoor kun je je opleidingskosten aanzienlijk verlagen. Daarbij geldt wél dat de studie gericht moet zijn op je huidige werk of op je toekomstige werk of beroep. Het maximale bedrag dat je kunt aftrekken is € 15.000 en er geldt een drempel van € 250.

Ben je benieuwd hoe dit precies zit en wil je meer weten over de mogelijkheden? Kijk dan op www.belastingdienst.nl.

Cursus Copywriting: Online training

Wil je de door jou gewenste training liever online volgen? Dat kan: je kunt al onze trainingen ‘remote’ volgen. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor de ‘standaard’ variant, maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Afhankelijk van je wensen volg je je virtuele training dus in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven (via de virtual classroom). Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we bespreken het graag met je.

VIRTUELE TRAINING: HOE WERKT HET?

Bij een virtuele training kun je via een online verbinding op afstand interactief deelnemen aan de training. Dit wordt ook wel ‘remote classroom’ of ‘virtual classroom’ genoemd. Dit werkt net even anders, maar heeft dezelfde kwaliteit en is net zo effectief als een face-to-face-training.

Dezelfde kwaliteit, net even anders

Uitgangspunt bij een virtuele training is, dat er net zoveel kennis en vaardigheden worden overgedragen als bij een face-to-face-training. Bovendien dient het elk gewenst niveau van interactiviteit te faciliteren. Daarom werken we vanuit Eduvision met diverse systemen (o.a. dat van onze opdrachtgever), die deze doelstelling breed ondersteunen (waaronder Microsoft Teams of Zoom). Als cursist kun je gratis en eenvoudig inloggen, via een app of via het web.

De verschillende systemen bieden o.a. de volgende mogelijkheden:

  • De training volgen met meerdere deelnemers, die je afhankelijk van of ze een camera hebben al dan niet kunt zien.
  • Als deelnemers een microfoon hebben, kunnen ze ook met de trainer praten. De trainer kan aangeven en technisch faciliteren wie er kan praten. Deelnemers kunnen virtueel aangeven dat ze wat willen zeggen; de trainer kan hen vervolgens het woord geven.
  • Deelnemers kunnen meekijken met de trainer en de trainer kan switchen tussen verschillende schermen die hij wil laten zien.
  • Als de deelnemer daar toestemming voor geeft, kan de trainer meekijken op het scherm van de deelnemer (of zelfs het scherm overnemen).
  • Er is vaak een chatfunctie, waarmee vragen of opmerkingen voor iedereen zichtbaar worden op het scherm.
  • Er is soms een opnamefunctie (de trainer bepaalt - rekening houdend met ieders privacy - of die aan- of uitgezet wordt), waardoor je later (een deel van) de training kunt terugkijken.
  • Er kan gebruik gemaakt worden van een whiteboard.
  • Er kunnen bestanden gedeeld worden.

NB: Het is handig als je als cursist beschikt over een microfoon of camera (het eerste meer dan het tweede), maar het is geen must; ook zonder kun je deelnemen aan de training. Wél is het zo dat met name een microfoon de interactiviteit bewerkstelligt. Mocht iemand geen camera of microfoon op de computer hebben, dan is het ook mogelijk om tegelijkertijd in te loggen met je telefoon, zodat je én duidelijk (lees: groot) beeld hebt én kunt beschikken over microfoon en/of camera.

Copywriting vindt u in vele vormen. Emoties, belangen, percepties en interesses van uw doelgroep spelen hierin de hoofdrol. Of het nu gaat om een advertentie- reclame- of zelfs webtekst, het draait allemaal om argumenteren en overtuigen. De lezer moet het gevoel krijgen dat de advertentie speciaal voor hem/haar geschreven is. U maakt tijdens de Cursus Copywriting kennis met de reclamewereld en de kracht van goede reclame.

Kies hier je training

  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een ‘algemeen’ programma (zie website), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining staat de trainer volledig tot jouw beschikking, waardoor je mag rekenen op maximaal leerrendement.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Wil je de door jou gewenste training liever online volgen? Dat kan: je kunt al onze trainingen ‘remote’ volgen. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor de ‘standaard’ variant, maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Afhankelijk van je wensen volg je je virtuele training dus in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven (via de virtual classroom). Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we bespreken het graag met je.
    Online training
    (Remote classroom)
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe). Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.
    Klassikale training
    Aantal dagen: 3 dagen / € 1.399 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata virtueel (Remote Classroom)

    06-04-2020, Virtueel  
    13-04-2020, Virtueel  
    20-04-2020, Virtueel  
    27-04-2020, Virtueel  
    04-05-2020, Virtueel  

    Startdata op locatie

    29-04-2020, Apeldoorn  
    29-04-2020, Utrecht  
    28-05-2020, Utrecht  
    28-05-2020, Apeldoorn  
    26-06-2020, Utrecht  

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Cursus Copywriting: Inleiding

Welkom bij de cursus Copywriting

Creatieve vormgeving en een aansprekende tekst zijn eigenschappen van goede advertenties, reclameteksten en webteksten. U maakt tijdens de Cursus Copywriting kennis met de reclamewereld en de kracht van goede reclame. De relatie tussen reclame en psychologie wordt daarnaast uitgebreid belicht. Tijdens deze cursus gaan we aan de slag met diverse disciplines, waaronder direct mailing, reclame-, brochure- en webteksten. U leert zelf schrijven en ontwikkelt een concept. Deze praktijkcase loopt als rode draad door deze cursus.

Wat kunt u na afloop?

Na afloop van de Cursus Copywriting bent u in staat een website, brochure, tijdschrift of bijvoorbeeld een mailing van goede en aansprekende teksten te voorzien en weet u hoe u bepaalde doelgroepen kunt bereiken.

Cursus Copywriting: Modulen

De cursus bestaat uit een viertal modules die samen drie dagen beslaan.

Reclame, media en merkpersoonlijkheid

U maakt kennis met de reclame- en mediawereld en de diverse reclamevormen. Daarnaast bespreken we de werking van een reclamebureau. Diverse reclamecodes en wetgeving zullen de revue passeren, waarbij vormgeving en grafische technieken niet vergeten worden. We sluiten deze module af met het begrip merkpersoonlijkheid.

Psychologie en gedrukte media

De lezer moet het gevoel krijgen dat de tekst speciaal voor hem/haar geschreven is. Hier schuift de psychologie aan. Om erachter te komen hoe u uw lezer kunt boeien met uw tekst moet u als het ware in de gedaante van uw lezer kruipen. We bespreken daarnaast diverse gedrukte media en leggen de bekende valkuilen aan u voor.

Conceptontwikkeling en schrijfproces

Voordat er een tekst geschreven kan worden gaan er nog een aantal stappen aan vooraf. Denk bijvoorbeeld aan een doelgroepsomschrijving en de vormgeving. Deze stappen noemen we het schrijfproces. Tijdens deze module ontwikkelt u een concept aan de hand van dit schrijfproces.

Schrijven, schrijven, schrijven

De enige manier om het vak onder de knie te krijgen is door zelf uw teksten te schrijven en concepten te ontwikkelen. Schrijven is schrappen wordt vaak gezegd. Door veel te oefenen worden uw teksten steeds overtuigender. We gaan daarom uitgebreid aan de slag met diverse disciplines, waaronder; direct mailing, brochures en webteksten. We bekijken de teksten vanuit verschillende perspectieven en u leert deze vanuit diverse invalshoeken te (her)schrijven.

Praktijkcase

Tijdens de les gaat u daadwerkelijk aan de slag met een praktijkcase. Aan de hand van de geleerde theorie start u met het schrijven van een eigen reclametekst. Zorg er dus voor dat u een praktijkcase heeft waarmee u aan de slag kan. Deze kan uiteraard ook fictief zijn.

Cursus Copywriting: Beoordelingen

5.0

Wat vond u goed? Ik vond de opleiding goed in die zin dat aan onze vragen werd voldaan, dat de cursus zeer bruikbaar is en eigenlijk onmiddellijk kan toegepast worden. Wat vond u niet goed?: Het was ontzettend veel informatie op 1 dag dus het was best zwaar.

5.0

Wat vond u goed?: duidelijke tips - insights - met focus op eigen bedrijf dankzij privécursus docent kent zijn vak en was zeer professioneel.

Cursus Copywriting: Startdata

Kies uit 3 locatie(s) in Nederland. Ook beschikbaar in Antwerpen.



Klassikale training

Klassikale trainingen vinden in principe plaats op de door ons voorgestelde locaties en data. Je kunt je hier telefonisch voor aanmelden of je inschrijven via de website. Bij een klassikale training volg je een opleiding of cursus samen met een aantal medestudenten. Het voordeel van deze setting is dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief.

Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training op locatie bij je bedrijf (of een andere locatie naar keuze), op een moment dat jou het best uitkomt. Je kunt er in je eentje aan deelnemen, of met één of meerdere collega’s. Wil je dat de training aansluit bij jouw (of jullie) specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Denk dan eens aan een ‘maatwerktraining’. Bel ons gerust voor een vrijblijvend voorstel of vraag er online een aan.

Privétraining

Bij een privétraining staat de docent volledig tot jouw beschikking; hierdoor heb je alle gelegenheid om eigen cases in te brengen en daar feedback op te ontvangen. Wil je de training helemaal laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, situatie en dagelijkse praktijk? Dan raden we je een maatwerktraining aan. Wil je graag leren van cases van anderen, dan is een klassikale training een goed alternatief. Bel ons gerust voor een voorstel voor een (maatwerk)privétraining of vraag er online een aan.

Cursus Copywriting: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Cursus Copywriting bedragen €1.399,00 (excl. €293,79 BTW). Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Belastingvoordeel voor werkgevers

De wereld om ons heen verandert in hoog tempo: dit komt met name door de snelle ontwikkelingen op het gebied van de informatie-technologie. Wil je in de toekomst in de IT kunnen (blijven) werken, dan is het essentieel om je kennis up-to-date te houden. Met scholing en training vergroot je je kennis én je kansen op de arbeidsmarkt. Voor werkgevers is het belangrijk om over goed opgeleide medewerkers te kunnen beschikken, ook op de langere termijn. ‘Duurzame inzetbaarheid’ en ‘permanente educatie’ staan daarom bij steeds meer bedrijven prominent op de agenda. De overheid stimuleert dit. Daarom kunnen werkgevers een deel van de kosten voor opleiding en training terugkrijgen van de belasting. Per jaar kan dit voordeel oplopen tot € 2.700 per werknemer.

Belastingvoordeel voor particulieren

Betaal je zélf de kosten voor je opleiding, dan zijn deze kosten vaak aftrekbaar van de belasting. Hierdoor kun je je opleidingskosten aanzienlijk verlagen. Daarbij geldt wél dat de studie gericht moet zijn op je huidige werk of op je toekomstige werk of beroep. Het maximale bedrag dat je kunt aftrekken is € 15.000 en er geldt een drempel van € 250.

Ben je benieuwd hoe dit precies zit en wil je meer weten over de mogelijkheden? Kijk dan op www.belastingdienst.nl.

Cursus Copywriting: Online training

Wil je de door jou gewenste training liever online volgen? Dat kan: je kunt al onze trainingen ‘remote’ volgen. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor de ‘standaard’ variant, maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Afhankelijk van je wensen volg je je virtuele training dus in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven (via de virtual classroom). Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we bespreken het graag met je.

VIRTUELE TRAINING: HOE WERKT HET?

Bij een virtuele training kun je via een online verbinding op afstand interactief deelnemen aan de training. Dit wordt ook wel ‘remote classroom’ of ‘virtual classroom’ genoemd. Dit werkt net even anders, maar heeft dezelfde kwaliteit en is net zo effectief als een face-to-face-training.

Dezelfde kwaliteit, net even anders

Uitgangspunt bij een virtuele training is, dat er net zoveel kennis en vaardigheden worden overgedragen als bij een face-to-face-training. Bovendien dient het elk gewenst niveau van interactiviteit te faciliteren. Daarom werken we vanuit Eduvision met diverse systemen (o.a. dat van onze opdrachtgever), die deze doelstelling breed ondersteunen (waaronder Microsoft Teams of Zoom). Als cursist kun je gratis en eenvoudig inloggen, via een app of via het web.

De verschillende systemen bieden o.a. de volgende mogelijkheden:

  • De training volgen met meerdere deelnemers, die je afhankelijk van of ze een camera hebben al dan niet kunt zien.
  • Als deelnemers een microfoon hebben, kunnen ze ook met de trainer praten. De trainer kan aangeven en technisch faciliteren wie er kan praten. Deelnemers kunnen virtueel aangeven dat ze wat willen zeggen; de trainer kan hen vervolgens het woord geven.
  • Deelnemers kunnen meekijken met de trainer en de trainer kan switchen tussen verschillende schermen die hij wil laten zien.
  • Als de deelnemer daar toestemming voor geeft, kan de trainer meekijken op het scherm van de deelnemer (of zelfs het scherm overnemen).
  • Er is vaak een chatfunctie, waarmee vragen of opmerkingen voor iedereen zichtbaar worden op het scherm.
  • Er is soms een opnamefunctie (de trainer bepaalt - rekening houdend met ieders privacy - of die aan- of uitgezet wordt), waardoor je later (een deel van) de training kunt terugkijken.
  • Er kan gebruik gemaakt worden van een whiteboard.
  • Er kunnen bestanden gedeeld worden.

NB: Het is handig als je als cursist beschikt over een microfoon of camera (het eerste meer dan het tweede), maar het is geen must; ook zonder kun je deelnemen aan de training. Wél is het zo dat met name een microfoon de interactiviteit bewerkstelligt. Mocht iemand geen camera of microfoon op de computer hebben, dan is het ook mogelijk om tegelijkertijd in te loggen met je telefoon, zodat je én duidelijk (lees: groot) beeld hebt én kunt beschikken over microfoon en/of camera.

Heb je interesse in onze gratis webinars, tutorials, whitepapers of blogs?
Ik meld me aan voor de nieuwsbrief
Uw inschrijving is verwerkt.