Whitepaper Van Buyer Persona naar Customer Journey

Marketing wordt steeds persoonlijker. Bedrijven moeten hun content en het gebruik van marketingkanalen steeds meer aanpassen aan de persoonlijke behoefte van hun (potentiële) klant. In dit whitepaper laten we zien hoe je als organisatie marketing persoonlijk maakt. We beginnen bij het opstellen van buyer persona’s, oftewel klantprofielen en werken toe naar het maken van een customer journey.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Klantprofielen
    • Wat zijn buyer persona’s?
    • Klantprofielen in het perspectief van Big Data
    • 5 voordelen buyer persona’s
    • Klantprofiel opstellen

  • Customer Journey
    • See-Think-Do-Care Framework
    • Hoe ziet een customer journey eruit?
    • 8 tips customer journey maken

  • Hoe nu verder?

Wil jij je specialiseren in persoonlijke marketing? Volg dan de training Marketing Analytics en Big Data. Wil je specifiek leren hoe je buyer persona's opstelt en een customer journey maakt? Volg dan de Opleiding Customer Journey en Experience

Download Whitepaper

Downloaden
Hartelijk bedankt, uw aanvraag is ontvangen. U ontvangt de whitepaper binnen enkele ogenblikken in uw e-mailbox. Er is iets mis gegeaan, probeert u het alstublieft opnieuw.
Wij respecteren uw privacy