ATTENTIE: Gezien de huidige situatie brengen we graag de mogelijk tot 'online training' ('remote classroom') bij je onder de aandacht. Daarbij schakel je via een interactieve verbinding direct met je trainer. We bieden je daarbij vanzelfsprekend de kwaliteit die je van ons gewend bent. Wil je weten hoe dit werkt? Bel ons op 0880 444 222 . Onze adviseurs vertellen je er graag meer over.

Training Marketing Analytics & Big Data

  • 5 dagen
  • 2.999
  • Eerstvolgende startdatum 13 april

Tijdens de Training Marketing Analytics & Big Data leer je hoe je klantdata omzet naar intelligente en succesvolle marketing. Je leert werken met de belangrijkste marketing analytics technieken en tools. Bovendien weet je na de training hoe je data helder visualiseert en presenteert.

Tijdens de Training Marketing Analytics & Big Data leer je hoe je klantdata omzet naar intelligente en succesvolle marketing. Je leert werken met de belangrijkste marketing analytics technieken en tools. Bovendien weet je na de training hoe je data helder visualiseert en presenteert.

Waarom Eduvision?

Gecertificeerde trainingen

Praktijkcase centraal

Ervaren docenten uit de praktijk

98% klanttevredenheid

Meer dan 150.000 klanten

Kies hier je training

  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een algemeen programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining wordt het programma helemaal afgestemd op jouw werksituatie, wensen en leerbehoefte. Hierdoor mag je rekenen op maximaal leerrendement.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven.
    Virtuele training
    (Remote classroom)
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe).
    Klassikale training
    Aantal dagen: 5 dagen / € 2.999 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata virtueel (Remote Classroom)

    13-04-2020, Virtueel  
    20-04-2020, Virtueel  
    27-04-2020, Virtueel  
    04-05-2020, Virtueel  
    11-05-2020, Virtueel  

    Startdata op locatie

    29-04-2020, Utrecht  
    12-05-2020, Apeldoorn  
    28-05-2020, Utrecht  
    10-06-2020, Apeldoorn  
    26-06-2020, Utrecht  

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Training Marketing Analytics & Big Data: Inleiding

De toekomst van marketing verschuift steeds meer richting data. Om klantinzichten te vergroten, leads te genereren, klanten te behouden en de concurrentie voor te blijven is data onmisbaar. Met de training Marketing Analytics en Big Data leer je hoe je klantdata inzet voor je marketingstrategie en hoe je op basis van deze data intelligente datagedreven beslissingen maakt.

Tijdens de Training Marketing Analytics & Big Data

Tijdens de training Marketing Analytics en Big Data leer je de vaardigheden die jij als marketeer van de toekomst nodig hebt. Je krijgt een introductie in marketing analytics en de rol van Big Data. Vervolgens ga je aan de slag met jouw data met behulp van marketing analytics technieken, zoals data mining en predictive analytics. Aan het einde van de Training Marketing Analytics & Big Data ga je werken met de populairste marketing analytics tools en leer je hoe je data op een heldere manier visualiseert.

Resultaat van de Training Marketing Analytics & Big Data

Na de Training Marketing Analytics & Big Data weet jij:

  • Wat marketing analytics is
  • Hoe Big Data zich verhouden tot marketing analytics
  • Hoe je met behulp van marketing analytics data gedreven beslissingen maakt
  • Wat de belangrijkste marketing analytics technieken zijn en hoe je deze toepast
  • Hoe je analyseresultaten interpreteert en daaraan de juiste conclusies verbindt
  • Hoe je klantloyaliteit bevordert
  • Hoe je klantinzichten vergroot
  • Hoe je besluiten neemt die data gedreven zijn
  • Hoe je data en analyses op een heldere manier visualiseert en presenteert
  • Wat de belangrijkste marketing analytics tools zijn en hoe je hiermee werkt.

Verder met Big Data Marketing?

Tijdens de Training Marketing Analytics & Big Data heb je al kort kennis gemaakt met Big Data. Wil je nu meer weten en het officiële Big Data certificaat (ISO-norm 9001 & 17024) halen? Volg dan de Examentraining Big Data Foundation.

Training Marketing Analytics & Big Data: Modulen

Tijdens de Training Marketing Analytics & Big Data behandelen we de volgende modules:

    Introductie

  • Wat is Marketing Analytics?
  • De rol van Big Data
  • Welke databronnen zijn beschikbaar?
  • Customer Journey

    Verken je data

  • Data Mining: relaties & verbanden
  • Data Mining frameworks
  • Data mining technieken, zoals text mining, image processing, sentimentanalyse

    Algoritme Marketing

  • Product recommendation systems
  • Programmatic advertising
  • Message & content optimization
  • Salesforce analytics

    Predictive Marketing

  • Marketingvariabelen bepalen
  • Data verzamelen, prepareren en betekenis geven
  • Predictive analytics technieken

    Segmentatie & Profiling

  • Introductie marketingsegmenten
  • Klantprofielen
  • Beschrijvend vs. voorspellend
  • Cluster analysis
  • Conjoint analysis

    Datavisualisatie

  • Principes en technieken
  • Dashboards
  • Formats

    Tooling

  • Overzicht van marketing analytics tools
  • Toepassing

Jouw businesscase centraal

Jouw praktijkcase loopt als een rode draad door de Training Marketing Analytics & Big Data. Tijdens de opleiding is er voldoende ruimte om te werken aan jouw case. De theorie die je hebt geleerd pas je op deze manier direct toe in de praktijk. Bovendien is er ruimte om vragen te stellen die specifiek gelden voor jouw case.

Training Marketing Analytics & Big Data: Extra info

Docenten

Om de praktijk zo dicht mogelijk te benaderen, werkt Eduvision uitsluitend met docenten die zelf in de praktijk actief zijn. Zij kennen de branche, de klanten en de problemen waar je tegenaan loopt. Daarom zijn zij tijdens deze training je persoonlijke coach. De vakdocent staat volledig tot je beschikking en ondersteunt direct en doelgericht bij je eigen praktijkcase.

Benodigdheden

Om het meeste rendement te halen uit de Training Marketing Analytics & Big Data verzoeken wij je vriendelijk om je eigen laptop mee te nemen. Hierdoor heb je altijd jouw eigen praktijkcase en opleidingsmateriaal bij de hand en kun je thuis direct verder met je eigen case.

Training Marketing Analytics & Big Data: Doelgroep

Deze cursus is voor marketing managers, marketing analysten en (online) marketeers die een beter begrip willen hebben van marketing analytics technieken. Deze cursus is geschikt voor jou als je nu of in de toekomst aan de slag wilt met klantdata en en daar intelligente inzichten uit wilt halen.

Training Marketing Analytics & Big Data: Voorkennis

Kennis van Big Data is een pré, maar zeker niet verplicht.

Training Marketing Analytics & Big Data: Startdata

Kies uit 3 locatie(s) in Nederland. Ook beschikbaar in Antwerpen.



Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn. Bel ons gerust voor advies; we denken graag met je mee. Wil je een vrijblijvend voorstel ontvangen? Vraag er dan online een aan.

Privétraining

De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een algemeen programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining wordt het programma helemaal afgestemd op jouw situatie, wensen en leerbehoefte. Hierdoor mag je rekenen op maximaal leerrendement. Bel ons gerust voor een (maatwerk)privétraining te bespreken; we denken graag met je mee. Wil je een vrijblijvend voorstel ontvangen? Vraag er dan online een aan.

Virtuele training

Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven. Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we denken graag met je mee over de mogelijke oplossingen.

Klassikale training

Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe). Heb je een vraag? Bel ons gerust; we helpen je graag verder. Je kunt je natuurlijk ook gelijk inschrijven.

Training Marketing Analytics & Big Data: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Training Marketing Analytics & Big Data bedragen €2.999,00 (excl. €629,79 BTW). Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Belastingvoordeel voor werkgevers

De wereld om ons heen verandert in hoog tempo: dit komt met name door de snelle ontwikkelingen op het gebied van de informatie-technologie. Wil je in de toekomst in de IT kunnen (blijven) werken, dan is het essentieel om je kennis up-to-date te houden. Met scholing en training vergroot je je kennis én je kansen op de arbeidsmarkt. Voor werkgevers is het belangrijk om over goed opgeleide medewerkers te kunnen beschikken, ook op de langere termijn. ‘Duurzame inzetbaarheid’ en ‘permanente educatie’ staan daarom bij steeds meer bedrijven prominent op de agenda. De overheid stimuleert dit. Daarom kunnen werkgevers een deel van de kosten voor opleiding en training terugkrijgen van de belasting. Per jaar kan dit voordeel oplopen tot € 2.700 per werknemer.

Belastingvoordeel voor particulieren

Betaal je zélf de kosten voor je opleiding, dan zijn deze kosten vaak aftrekbaar van de belasting. Hierdoor kun je je opleidingskosten aanzienlijk verlagen. Daarbij geldt wél dat de studie gericht moet zijn op je huidige werk of op je toekomstige werk of beroep. Het maximale bedrag dat je kunt aftrekken is € 15.000 en er geldt een drempel van € 250.

Ben je benieuwd hoe dit precies zit en wil je meer weten over de mogelijkheden? Kijk dan op www.belastingdienst.nl.

Training Marketing Analytics & Big Data: Virtuele training

Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven. Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we denken graag met je mee over de mogelijke oplossingen.

Virtuele training: hoe werkt dat?

Bij een virtuele training kun je via een online verbinding op afstand interactief deelnemen aan de training. Dit wordt ook wel ‘remote classroom’ of ‘virtual classroom’ genoemd. Dit werkt net even anders, maar biedt je dezelfde kwaliteit en is net zo effectief als een face-to-face-training.

Dezelfde kwaliteit, net even anders

Uitgangspunt bij een virtuele training is, dat er net zoveel kennis en vaardigheden worden overgedragen als bij een face-to-face-training. Bovendien dient het elk gewenst niveau van interactiviteit te faciliteren. Daarom werken we vanuit Eduvision met diverse systemen (o.a. dat van onze opdrachtgever), die deze doelstelling breed ondersteunen (waaronder Microsoft Teams of Zoom). Als cursist kun je gratis en eenvoudig inloggen, via een app of via het web.

De verschillende systemen bieden o.a. de volgende mogelijkheden:

  • De training volgen met meerdere deelnemers, die je afhankelijk van of ze een camera hebben al dan niet kunt zien.
  • Als deelnemers een microfoon hebben, kunnen ze ook met de trainer praten. De trainer kan aangeven en technisch faciliteren wie er kan praten. Deelnemers kunnen virtueel aangeven dat ze wat willen zeggen; de trainer kan hen vervolgens het woord geven.
  • Deelnemers kunnen meekijken met de trainer en de trainer kan switchen tussen verschillende schermen die hij wil laten zien.
  • Als de deelnemer daar toestemming voor geeft, kan de trainer meekijken op het scherm van de deelnemer (of zelfs het scherm overnemen).
  • Er is vaak een chatfunctie, waarmee vragen of opmerkingen voor iedereen zichtbaar worden op het scherm.
  • Er is soms een opnamefunctie (de trainer bepaalt - rekening houdend met ieders privacy - of die aan- of uitgezet wordt), waardoor je later (een deel van) de training kunt terugkijken.
  • Er kan gebruik gemaakt worden van een whiteboard.
  • Er kunnen bestanden gedeeld worden.

NB: Het is handig als je als cursist beschikt over een microfoon of camera (het eerste meer dan het tweede), maar het is geen must; ook zonder kun je deelnemen aan de training. Wél is het zo dat met name een microfoon de interactiviteit bewerkstelligt. Mocht je geen camera of microfoon op de computer hebben, dan is het ook mogelijk om tegelijkertijd in te loggen met je telefoon, zodat je én duidelijk (lees: groot) beeld hebt én kunt beschikken over microfoon en/of camera.

Tijdens de Training Marketing Analytics & Big Data leer je hoe je klantdata omzet naar intelligente en succesvolle marketing. Je leert werken met de belangrijkste marketing analytics technieken en tools. Bovendien weet je na de training hoe je data helder visualiseert en presenteert.

Kies hier je training

  • Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn.
    Bedrijfstraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
    Voor één of meerdere deelnemers, op de door jou gewenste locatie (maatwerk mogelijk)
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een algemeen programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining wordt het programma helemaal afgestemd op jouw werksituatie, wensen en leerbehoefte. Hierdoor mag je rekenen op maximaal leerrendement.
    Privétraining
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven.
    Virtuele training
    (Remote classroom)
    Aantal dagen en prijs: in overleg
     Bel mij hierover
     Stuur mij een vrijblijvend voorstel
  • Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe).
    Klassikale training
    Aantal dagen: 5 dagen / € 2.999 (excl. btw, prijs per deelnemer)
     Bel mij hierover
     Ik wil me inschrijven

    Startdata virtueel (Remote Classroom)

    13-04-2020, Virtueel  
    20-04-2020, Virtueel  
    27-04-2020, Virtueel  
    04-05-2020, Virtueel  
    11-05-2020, Virtueel  

    Startdata op locatie

    29-04-2020, Utrecht  
    12-05-2020, Apeldoorn  
    28-05-2020, Utrecht  
    10-06-2020, Apeldoorn  
    26-06-2020, Utrecht  

    Alle startdata

    = STARTGARANTIE

    Deze training gaat zeker door; er zijn voldoende aanmeldingen. Heb je vragen of wil je weten hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn? Bel ons dan gerust!

    = NOG GEEN STARTGARANTIE

    Deze training krijgt startgarantie zodra er voldoende aanmeldingen zijn: bel ons om te horen wat de actuele status is of wat op dit moment de alternatieven zijn.

Training Marketing Analytics & Big Data: Inleiding

De toekomst van marketing verschuift steeds meer richting data. Om klantinzichten te vergroten, leads te genereren, klanten te behouden en de concurrentie voor te blijven is data onmisbaar. Met de training Marketing Analytics en Big Data leer je hoe je klantdata inzet voor je marketingstrategie en hoe je op basis van deze data intelligente datagedreven beslissingen maakt.

Tijdens de Training Marketing Analytics & Big Data

Tijdens de training Marketing Analytics en Big Data leer je de vaardigheden die jij als marketeer van de toekomst nodig hebt. Je krijgt een introductie in marketing analytics en de rol van Big Data. Vervolgens ga je aan de slag met jouw data met behulp van marketing analytics technieken, zoals data mining en predictive analytics. Aan het einde van de Training Marketing Analytics & Big Data ga je werken met de populairste marketing analytics tools en leer je hoe je data op een heldere manier visualiseert.

Resultaat van de Training Marketing Analytics & Big Data

Na de Training Marketing Analytics & Big Data weet jij:

  • Wat marketing analytics is
  • Hoe Big Data zich verhouden tot marketing analytics
  • Hoe je met behulp van marketing analytics data gedreven beslissingen maakt
  • Wat de belangrijkste marketing analytics technieken zijn en hoe je deze toepast
  • Hoe je analyseresultaten interpreteert en daaraan de juiste conclusies verbindt
  • Hoe je klantloyaliteit bevordert
  • Hoe je klantinzichten vergroot
  • Hoe je besluiten neemt die data gedreven zijn
  • Hoe je data en analyses op een heldere manier visualiseert en presenteert
  • Wat de belangrijkste marketing analytics tools zijn en hoe je hiermee werkt.

Verder met Big Data Marketing?

Tijdens de Training Marketing Analytics & Big Data heb je al kort kennis gemaakt met Big Data. Wil je nu meer weten en het officiële Big Data certificaat (ISO-norm 9001 & 17024) halen? Volg dan de Examentraining Big Data Foundation.

Training Marketing Analytics & Big Data: Modulen

Tijdens de Training Marketing Analytics & Big Data behandelen we de volgende modules:

    Introductie

  • Wat is Marketing Analytics?
  • De rol van Big Data
  • Welke databronnen zijn beschikbaar?
  • Customer Journey

    Verken je data

  • Data Mining: relaties & verbanden
  • Data Mining frameworks
  • Data mining technieken, zoals text mining, image processing, sentimentanalyse

    Algoritme Marketing

  • Product recommendation systems
  • Programmatic advertising
  • Message & content optimization
  • Salesforce analytics

    Predictive Marketing

  • Marketingvariabelen bepalen
  • Data verzamelen, prepareren en betekenis geven
  • Predictive analytics technieken

    Segmentatie & Profiling

  • Introductie marketingsegmenten
  • Klantprofielen
  • Beschrijvend vs. voorspellend
  • Cluster analysis
  • Conjoint analysis

    Datavisualisatie

  • Principes en technieken
  • Dashboards
  • Formats

    Tooling

  • Overzicht van marketing analytics tools
  • Toepassing

Jouw businesscase centraal

Jouw praktijkcase loopt als een rode draad door de Training Marketing Analytics & Big Data. Tijdens de opleiding is er voldoende ruimte om te werken aan jouw case. De theorie die je hebt geleerd pas je op deze manier direct toe in de praktijk. Bovendien is er ruimte om vragen te stellen die specifiek gelden voor jouw case.

Training Marketing Analytics & Big Data: Startdata

Kies uit 3 locatie(s) in Nederland. Ook beschikbaar in Antwerpen.



Bedrijfstraining

Met een bedrijfstraining kies je voor een training die helemaal aansluit bij de specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk van jouw bedrijf of organisatie. Je kunt in je eentje deelnemen aan deze maatwerktraining, maar ook met één of meerdere collega’s. Een bedrijfstraining vindt plaats waar je maar wilt: op locatie bij jouw bedrijf of organisatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie op de Veluwe in Apeldoorn. Bel ons gerust voor advies; we denken graag met je mee. Wil je een vrijblijvend voorstel ontvangen? Vraag er dan online een aan.

Privétraining

De essentie van een privétraining is, dat de trainer volledig tot jouw beschikking staat. Je kunt daarbij kiezen voor een algemeen programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar het is ook mogelijk om de training helemaal te laten aansluiten bij jouw specifieke wensen, behoefte en dagelijkse praktijk. Bij zo’n maatwerktraining wordt het programma helemaal afgestemd op jouw situatie, wensen en leerbehoefte. Hierdoor mag je rekenen op maximaal leerrendement. Bel ons gerust voor een (maatwerk)privétraining te bespreken; we denken graag met je mee. Wil je een vrijblijvend voorstel ontvangen? Vraag er dan online een aan.

Virtuele training

Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven. Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we denken graag met je mee over de mogelijke oplossingen.

Klassikale training

Bij een klassikale training volg je een opleiding of training samen met een klas van medestudenten. Het voordeel van deze setting is, dat je kunt leren van andermans cases, tegen het laagst mogelijke tarief. De training vindt plaats op een externe locatie, ergens in het land of op onze mooie nieuwe trainingslocatie in Apeldoorn (midden op de Veluwe). Heb je een vraag? Bel ons gerust; we helpen je graag verder. Je kunt je natuurlijk ook gelijk inschrijven.

Training Marketing Analytics & Big Data: Tarieven

Tarief

De kosten voor de Training Marketing Analytics & Big Data bedragen €2.999,00 (excl. €629,79 BTW). Dit betreft het tarief voor deelname aan een klassikale training. Wil je liever een bedrijfstraining of privétraining? Bel ons dan of vraag online een voorstel aan.

Belastingvoordeel voor werkgevers

De wereld om ons heen verandert in hoog tempo: dit komt met name door de snelle ontwikkelingen op het gebied van de informatie-technologie. Wil je in de toekomst in de IT kunnen (blijven) werken, dan is het essentieel om je kennis up-to-date te houden. Met scholing en training vergroot je je kennis én je kansen op de arbeidsmarkt. Voor werkgevers is het belangrijk om over goed opgeleide medewerkers te kunnen beschikken, ook op de langere termijn. ‘Duurzame inzetbaarheid’ en ‘permanente educatie’ staan daarom bij steeds meer bedrijven prominent op de agenda. De overheid stimuleert dit. Daarom kunnen werkgevers een deel van de kosten voor opleiding en training terugkrijgen van de belasting. Per jaar kan dit voordeel oplopen tot € 2.700 per werknemer.

Belastingvoordeel voor particulieren

Betaal je zélf de kosten voor je opleiding, dan zijn deze kosten vaak aftrekbaar van de belasting. Hierdoor kun je je opleidingskosten aanzienlijk verlagen. Daarbij geldt wél dat de studie gericht moet zijn op je huidige werk of op je toekomstige werk of beroep. Het maximale bedrag dat je kunt aftrekken is € 15.000 en er geldt een drempel van € 250.

Ben je benieuwd hoe dit precies zit en wil je meer weten over de mogelijkheden? Kijk dan op www.belastingdienst.nl.

Training Marketing Analytics & Big Data: Virtuele training

Wil je de door jou gewenste training liever virtueel (online) volgen? Dat kan via onze ‘remote classroom’. Het verschil met een face-to-face-training is dat de trainer de training op afstand voor je verzorgt. Je kunt daarbij kiezen voor het algemene programma (zie hiervoor onze trainingomschrijvingen), maar we kunnen de training ook aanpassen aan je specifieke wensen, behoefte en praktijksituatie. Je volgt je virtuele training in je eentje, met je collega’s of met mensen van andere bedrijven. Wil je weten wat we op dit gebied precies voor je kunnen betekenen? Bel ons gerust, we denken graag met je mee over de mogelijke oplossingen.

Virtuele training: hoe werkt dat?

Bij een virtuele training kun je via een online verbinding op afstand interactief deelnemen aan de training. Dit wordt ook wel ‘remote classroom’ of ‘virtual classroom’ genoemd. Dit werkt net even anders, maar biedt je dezelfde kwaliteit en is net zo effectief als een face-to-face-training.

Dezelfde kwaliteit, net even anders

Uitgangspunt bij een virtuele training is, dat er net zoveel kennis en vaardigheden worden overgedragen als bij een face-to-face-training. Bovendien dient het elk gewenst niveau van interactiviteit te faciliteren. Daarom werken we vanuit Eduvision met diverse systemen (o.a. dat van onze opdrachtgever), die deze doelstelling breed ondersteunen (waaronder Microsoft Teams of Zoom). Als cursist kun je gratis en eenvoudig inloggen, via een app of via het web.

De verschillende systemen bieden o.a. de volgende mogelijkheden:

  • De training volgen met meerdere deelnemers, die je afhankelijk van of ze een camera hebben al dan niet kunt zien.
  • Als deelnemers een microfoon hebben, kunnen ze ook met de trainer praten. De trainer kan aangeven en technisch faciliteren wie er kan praten. Deelnemers kunnen virtueel aangeven dat ze wat willen zeggen; de trainer kan hen vervolgens het woord geven.
  • Deelnemers kunnen meekijken met de trainer en de trainer kan switchen tussen verschillende schermen die hij wil laten zien.
  • Als de deelnemer daar toestemming voor geeft, kan de trainer meekijken op het scherm van de deelnemer (of zelfs het scherm overnemen).
  • Er is vaak een chatfunctie, waarmee vragen of opmerkingen voor iedereen zichtbaar worden op het scherm.
  • Er is soms een opnamefunctie (de trainer bepaalt - rekening houdend met ieders privacy - of die aan- of uitgezet wordt), waardoor je later (een deel van) de training kunt terugkijken.
  • Er kan gebruik gemaakt worden van een whiteboard.
  • Er kunnen bestanden gedeeld worden.

NB: Het is handig als je als cursist beschikt over een microfoon of camera (het eerste meer dan het tweede), maar het is geen must; ook zonder kun je deelnemen aan de training. Wél is het zo dat met name een microfoon de interactiviteit bewerkstelligt. Mocht je geen camera of microfoon op de computer hebben, dan is het ook mogelijk om tegelijkertijd in te loggen met je telefoon, zodat je én duidelijk (lees: groot) beeld hebt én kunt beschikken over microfoon en/of camera.

Heb je interesse in onze gratis webinars, tutorials, whitepapers of blogs?
Ik meld me aan voor de nieuwsbrief
Uw inschrijving is verwerkt.