Gezocht op: zoekmachine optimalisatie

23 resultaten gevonden

Cursus Zoekmachinemarketing Professional

2 dagen  |  eerstvolgende startdatum 18 april
  • Een hoge plaats in Google is essentieel voor een succesvolle website. Tijdens de Cursus Zoekmachinemarketing Professional leer je een concrete zoekmachinestrategie opzetten. Je maakt niet alleen een analyse van de juiste zoekwoorden, maar kijkt ook naar de conversie. Wat leveren bepaalde zoekwoorden... [meer]

Cursus Magento Professional

5 dagen  |  eerstvolgende startdatum 25 augustus
  • Magento is de nummer één in de open source webshops: verkoopgericht en slim in het gebruik voor zowel bezoekers als eindgebruikers. Het is een uitgebreid, professioneel open-source e-commerce pakket dat volledige controle biedt over het design, inhoud en functionaliteit van een online winkel. Tijden... [meer]

Cursus Wordpress

5 dagen  |  eerstvolgende startdatum 17 april
  • Veel webdesigners willen de serieuze vervolgstap in WordPress maken. Daar is o.a. PHP kennis voor nodig. Anders loop je al gauw tegen de limieten van themes aan. Daarom krijg je tijdens de training de module PHP voor WordPress. Jij maakt tijdens de cursus geavanceerde templates, Custom Post Types (b... [meer]

Training Elasticsearch Fundamentals

3 dagen  |  eerstvolgende startdatum 17 april
  • Elasticsearch is een gedistribueerde, schaalbare zoekmachine en analyticstool, waarmee je snel relevante resultaten uit grote hoeveelheden en verschillende soorten data kunt krijgen. In de training Elasticsearch Fundamentals leg je een stevige basis om met Elasticsearch van start te gaan. Je leert h... [meer]

Training HubSpot voor Marketing

4 dagen  |  eerstvolgende startdatum 2 mei
  • Tijdens de training HubSpot voor Marketing leer je HubSpot in te zetten voor marketing. Van het optimaliseren van inbound marketing en het beheer van leads tot het integreren van social media en het analyseren van resultaten; we gaan alle facetten verkennen. Onze training Hubspot is heel erg praktij... [meer]

Cursus Zoekmachinemarketing

1 dag  |  eerstvolgende startdatum 18 april
  • Zoekmachines behoren tot een van de belangrijkste succesfactoren van een website. Een goede plaats in een zoekmachine garandeert een groot aantal bezoekers en levert dus indirect meer omzet op. Een hoge positie verwerven is echter geen makkelijke taak. Tijdens de Cursus Zoekmachinemarketing stippele... [meer]

Cursus YouTube Concept en Productie

2 dagen  |  eerstvolgende startdatum 17 april
  • YouTube is het grootste videonetwerk ter wereld met miljarden video's over uiteenlopende onderwerpen. Dit biedt ook mogelijkheden voor marketeers. YouTube is een populair medium dat eenvoudig crossmediaal in te zetten is. Tijdens de training gaan we in op de mogelijkheden van YouTube voor jouw organ... [meer]

Cursus PrestaShop

5 dagen  |  eerstvolgende startdatum 17 april
  • Iedere webshop is anders en heeft zijn eigen manier van werken. PrestaShop is relatief nieuw, maar nu al één van de meest populaire online winkel- en e-commerce oplossingen. Ideaal voor iedereen die een webwinkel wil beginnen. Het is uit te breiden met veel functies die bijdragen aan onder andere de... [meer]

Cursus Webwinkel beginnen

1 dag  |  eerstvolgende startdatum 17 april
  • Consumenten doen steeds vaker aankopen via het internet. Uit onderzoek is gebleken dat driekwart van de Nederlanders (ongeveer 11 miljoen mensen) die online actief zijn regelmatig een aankoop bij een webwinkel doet. Uw eigen webwinkel is dus een lucratieve business. Tijdens de cursus krijgt u belang... [meer]

Cursus Affiliate Marketing

1 dag  |  eerstvolgende startdatum 18 april
  • Tijdens deze cursus maakt u kennis met het begrip affiliate marketing. U leert alles over de betrokken partijen, denk bijvoorbeeld aan de adverteerder, de bezoeker etc. Diverse voor– en nadelen van affiliate marketing worden aan u voorgelegd. [meer]

Training HubSpot voor Inbound Marketing

2 dagen  |  eerstvolgende startdatum 2 mei
  • Tijdens de training HubSpot voor Inbound Marketing ga je HubSpot effectief gebruiken om bezoekers aan te trekken, leads te converteren en klanten terug te laten komen. Deze reis voert ons van de kernprincipes van inbound marketing tot de praktische toepassing binnen het HubSpot-platform. De focus li... [meer]

Training Elasticsearch Data Ingestion

1 dag  |  eerstvolgende startdatum 17 april
  • Met de combinatie van Elasticsearch en Kibana van Elastic beschik je over krachtige tools om data uit verchillende bronnen te analyseren en te visualiseren. Er bestaan verschillende manieren om data te importeren in Elasticsearch en uiteindelijk te analyseren en visualiseren in Kibana. Tijdens de tr... [meer]

Cursus E-commerce

2 dagen  |  eerstvolgende startdatum 18 april
  • E-commerce heeft de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt en heeft een grote invloed gehad op de manier waarop mensen winkelen en zaken doen. Het stelt consumenten in staat om producten en diensten van over de hele wereld te kopen, en het biedt bedrijven de mogelijkheid om hun producten aan e... [meer]

Cursus Internet strategie

3 dagen  |  eerstvolgende startdatum 17 april
  • Succes op het internet valt en staat met een effectieve internet strategie. Tijdens de Cursus Internet strategie behandelen we de laatste trends op het gebied van internet, e-commerce en online marketing. We geven u praktische tips en do's en dont's die geheel zijn afgestemd op uw specifieke praktij... [meer]

Masterclass Google Analytics

2 dagen  |  eerstvolgende startdatum 17 april
  • Je gebruikt Google Analytics al enige tijd voor het meten van verkeer op je website. Begrippen als unieke bezoekers, bouncepercentage en conversie zijn voor jou gesneden koek. Maar hoe interpreteer je deze cijfers en hoe koppel je er de juiste acties aan? Tijdens de masterclass Google Analytics leer... [meer]

Training Elastic

3 dagen  |  eerstvolgende startdatum 17 april
  • Elastic is een op Lucene gebaseerde zoekmachine. Het is speciaal bedoeld voor het doorzoeken van grote datasets met de Fulltext zoekmethode. In de cursus Elastic leer je hoe je de zoekmachine inzet om content beter te ontsluiten met relevante zoekresultaten of gerelateerde suggesties. [meer]
  • Zou je graag een cursus webdesign willen volgen? Tijdens deze webdesign tutorial introduceert Arjan Burger de basis van het gebruik van SEO, oftewel zoekmachine optimalisatie.

    [meer]
  • Er worden steeds meer volledige websites gemaakt met WordPress. Om jouw website professioneler te maken, zijn er diverse plugins ontwikkeld. Hier vind je een overzicht van de meest populaire WordPress plugins.

    [meer]
  • LinkedIn is een krachtige social media tool omdat het met name zakelijk wordt gebruikt. Dit biedt natuurlijk extra kansen voor bedrijven die B2B werken, maar ook als u B2C werkt, kunt u veel voordelen halen uit LinkedIn. Klik verder om onze 5 favoriete LinkedIn Tips te lezen!

    [meer]
  • Big Data bieden voordelen voor organisaties, maar misschien nog wel het meeste voor de klant. Of toch niet? Uit onderzoek van DDMA (2016) blijkt dat 89% van de consumenten vindt dat organisaties meer profiteren van hun data dan zijzelf. Maar hoe zien organisaties dit? En klopt het beeld dat consu... [meer]

  • De huidige generatie websites hebben een duidelijk doel: werken als een sales machine, iets ruimer bekeken: de bezoeker moet iets gaan doen op die site wat uiteindelijk iets oplevert. Dat kan een sale zijn, maar ook het inschrijven voor een nieuwsbrief, een brochure aanvraag, chatten met een mede... [meer]

  • Misschien wist je het al maar misschien ook niet. Zoekmachines kunnen sinds enige tijd PDF bestanden indexeren. Dat betekent dus naast alle reguliere resultaten in de zoekmachine ook rechtstreekse links naar PDF bestanden. Daarnaast verschijnen de PDF bestanden ook nog met authorship-rich snippet... [meer]