Whitepapers
Whitepaper 10 Voordelen van Google Tag Manager
In dit whitepaper behandelen we 10 voordelen van Google Tag Manager. Bovendien bevat het whitepaper veel voorbeelden, zodat je een nog beter beeld krijgt van het programma.
Lees verderWhitepaper 5 (+1) SEO Rankingfactoren
In dit whitepaper behandelen we 5 rankingfactoren én bespreken we kort een bonusfactor. Bovendien bevat het whitepaper veel praktische tips, zodat je direct aan de slag kunt.
Lees verderWhitepaper Van Buyer Persona naar Customer Journey
Wil jij meer leren over het maken van buyer persona's en een customer journey. In dit whitepaper geven we tips. Download hem gratis.
Lees verderWhitepaper AdWords Advertentie-extensies
In dit whitepaper leer je hoe je meer uit AdWords haalt dankzij advertentie-extensies. We leggen uit wat advertentie-extensies zijn, wat de voordelen zijn en welk type extensies je kunt gebruiken.
Lees verderWhitepaper Google Analytics Doelen Instellen
Het instellen van doelen in Google Analytics is van essentieel belang als je het programma optimaal wilt gebruiken. Hoe je dit doet? Je leest het in dit whitepaper.
Lees verderBrancherapport - Big Data in de Zorg
Binnen de gezondheidszorg zijn enorm veel data afkomstig uit verschillende bronnen beschikbaar. Dit wordt ook wel Big Data genoemd. Deze data hebben veel potentie binnen de zorg. Maar wat is de betekenis van Big Data in het perspectief van de zorg, welke kansen bieden ze en wat zijn de uitdagingen? In dit brancherapport geven we een overzicht
Lees verderWhitepaper SEO of SEA voor een betere online vindbaarheid
Als ondernemer ben jij op zoek naar potentiële klanten. Maar klanten zijn ook op zoek naar jou en doen dat vaak via de zoekmachine. Daarom is het belangrijk dat jouw website bovenaan de zoekresultaten verschijnt. Dit doe je door SEO of SEA toe te passen. Maar wanneer gebruik je nu SEO en op welk moment is SEA meer geschikt? Je leest het in dit whitepaper.
Lees verderWhitepaper Predictive Analytics
Predictive Analytics is nodig voor een data gedreven organisatie. Maar welke toepassingsgebieden zijn er? En hoe implementeer je het en welke voorwaarden zijn er bij de invoering? Je leest het in dit whitepaper.
Lees verderUitkomsten Big Data Onderzoek
In dit Big Data onderzoek geven een inkijkje in onze doelgroep. Wat voor cijfer geven zij hun Big Data kennis, in welke mate maken ze gebruik van Big Data en voor welke uitdagingen staan ze? De antwoorden vind je in het Big Data onderzoek.
Lees verderWhitepaper 10 AdWords Tips voor Succes
In dit whitepaper 10 AdWords Tips voor Succes bespreken we wat Google AdWords is en hoe een AdWords advertentie eruitziet. Daarna geven we 10 tips die ervoor zorgen dat jij (meer) rendement haalt uit jouw AdWords campagnes.
Lees verderWhitepaper Google Analytics voor Beginners
In dit whitepaper Google Analytics voor Beginners bespreken we wat het programma is en wat de voordelen zijn. In het tweede deel doorlopen we het programma stap voor stap en bespreken we de voornaamste functies. Na het lezen van dit whitepaper ben jij op de hoogte van de belangrijkste dingen die je met Google Analytics kunt doen.
Lees verderBrancherapport - Big en Open Data in de Publieke Sector
Brancherapport - Big Data in de Financiële Sector
E-book: Introductie in Big Data
Het is je de laatste tijd vast niet ontgaan. Het internet staat er namelijk vol van: Big Data heeft de toekomst.
Lees verderWhitepaper aan de slag met PHP
In deze whitepaper geven we je handige tips om direct aan de slag te gaan met PHP!
Lees verderWhitepaper starten met Webdesign
In deze whitepaper geven we handige tips om een professionele website op te zetten, de vormgeving ervan en hoe je jouw website responsive maakt!
Lees verderWhitepaper aan de slag met Illustrator
Met Adobe Illustrator kun je zelf prachtige illustraties, logo’s en huisstijlen ontwerpen en bewerken. In deze whitepaper zullen we je kennis laten maken met de basis van Illustrator.
Lees verderWhitepaper Usability
Usability is van groot belang om jouw website tot een succes te maken. In deze whitepaper lees je allemaal handige tips om je website te optimaliseren!
Lees verderWhitepaper WordPress voor gevorderden
In deze whitepaper WordPress voor gevorderden krijg je diverse tips bij het maken van een theme in HTML, geven we een introductie in PHP, wat je nodig hebt om zelf templates aan te passen en bespreken we WooCommerce.
Lees verderEduvision Opleidingsgids 2018
In onze opleidingsgids vind je een compleet overzicht van alle opleidingen en trainingen die wij op dit moment verzorgen! De trainingen zijn altijd gericht op de praktijk en vaak staat je eigen case centraal, zodat het rendement van de training voor jou zo hoog mogelijk ligt.
Lees verderWhitepaper Professionele Infographics Maken
Denk jij er over na om infographics te gaan ontwerpen, maar vraag je jezelf af hoe je nu moet beginnen? In deze whitepaper geven we handige tips en bevelen we een aantal tools aan om succesvolle infographics te ontwerpen.
Lees verderWhitepaper aan de slag met Photoshop
Met Photoshop kun je foto’s en afbeeldingen op vele mogelijke manieren versieren, bijwerken en manipuleren. In deze whitepaper zullen we je kennis laten maken met de basisbeginselen van Photoshop.
Lees verderWhitepaper hoe begin je een webwinkel?
Denk jij er over om een webwinkel te beginnen? Dat is zeker een goed idee. De online markt is al jaren groeiende en dit zal de komende jaren naar verwachting aanhouden! Iedereen kan een webwinkel starten, maar om jouw webwinkel tot een echt succes te maken zijn er toch een aantal essentiële zaken waar je rekening mee moet houden.
Lees verderWhitepaper verover nieuwe markten met behulp van online
In deze whitepaper laten wij zien dat door het gebruik van online middelen, een bedrijf heel efficiënt kan inzetten op het werven van nieuwe klanten en/of het vergroten van de omzet (internationaal). We schetsen daarbij een aanpak met verschillende stappen die we in de praktijk hanteren.
Lees verderWhitepaper hogere medewerkersbetrokkenheid door inzet online
De arbeidsmarktmobiliteit van de werknemers wordt bepaald door de aantrekkingskracht van de werkgever. Betrokkenheid, engagement, is de lijm tussen werkgever en werknemer. Hoe meer betrokkenheid, hoe sterker de lijm. Speelt de inzet van online hierin een rol? Zo ja, welke?
Lees verderWhitepaper 10 design tips e-mailcampagnes voor een hoger rendement
Resultaten van uw e-mailmarketing activiteiten vallen en staan bij een goede en gedegen voorbereiding en vanzelfsprekend een goede uitvoering van uw e-mailing. Een belangrijk onderdeel binnen deze voorbereiding is het design.
Lees verderWhitepaper de kansen van social e-mail
Daadwerkelijke integratie van Social Media en e-mail biedt zoveel meer en het zijn kanalen die bij uitstek elkaar versterken. In de whitepaper zal besproken worden wat de kansen zijn van het integreren van Social Media en e-mail!
Lees verderWhitepaper social CRM wordt volwassen
De sociale revolutie is ontstaan door de nieuwe mogelijkheden die het Internet heeft geleverd: het Internet is niet alleen een plaats waar informatie wordt tentoongespreid, maar is geëvolueerd tot een geïntegreerd communicatieraamwerk dat vrijwillige kennisdeling en informatieverspreiding tot grote hoogten heeft gebracht. De verandering die deze revolutie met zich meebrengt is een verandering op sociaal vlak die alle organisaties raakt.
Lees verderWhitepaper 5 competenties om klantgericht te ondernemen
Een betere klantervaring is miljoenen euros aan jaaromzet waard, en leidt tot additioneel revenu van incremental sales, hogere klantretentie en verhoging van het aantal nieuwe klanten geworven door word-of-mouth.
Lees verderWhitepaper merkeffecten via digitale media
Er is op dit moment geen mediatype dat zo snel groeit als digitaal. Digitale reclame is de laatste 10 jaar van 100 miljoen naar één miljard euro omzet gegroeid. De bestedingen gericht op branding van merken, zoals naamsbekendheid of imago blijven echter ver achter. Adverteerders raken de weg kwijt in het digitale ecosysteem en uitgevers.
Lees verderWhitepaper selecteren van de juiste CRM software
Een geschikt CRM systeem selecteren is al geen sinecure, maar je alleen daarop focussen leidt niet tot het gewenste CRM succes. Je moet het selectietraject in het geheel van je CRM plannen opnemen en continu toetsen aan je CRM plannen. Daarom vind je in dit whitepaper geen CRM checklists met alle mogelijke CRM functionaliteit, maar beschrijven we welke aspecten van belang (kunnen) zijn voor een succesvol CRM selectietraject.
Lees verderWhitepaper social media en CRM - van transactie naar interactie
Het zakelijke gebruik van social media is wereldwijd enorm toegenomen. Zeker in relatie tot verkoop, marketing en serviceverlening. Moet u meedoen of is het een hype? Deze whitepaper biedt inzicht in de socialmediatrends en de doelen die beoogd worden met het gebruik van social media. Ook de technische consequenties van het inzetten van social media binnen uw bestaande CRM-strategie komen aan bod.
Lees verderWhitepaper campagnemanagement & social media
In deze whitepaper worden de effecten en aanpak beschreven van het toepassen van een verkoopgerichte marketing aanpak binnen uw organisatie. Een aanpak waarmee met duidelijke stappen, meetbare resultaten worden bereikt. En waarin marketing- en verkoopinspanningen echt op elkaar zijn afgestemd en waarde toevoegen aan uw klanten en uw organisatie.
Lees verderWhitepaper bedrijfsinformatie & Microsoft Dynamics
In de whitepaper komt aan de orde hoe bedrijven met de functies voor bedrijfsinformatie van Microsoft Dynamics NAV hun prestaties kunnen verbeteren naarmate zij groeien en hun vereisten veranderen.
Lees verderWhitepaper waarom live online video?
Middels deze whitepaper trachten wij u te helpen bij het implementeren van een live online video event in uw interne communicatie strategie. Welke doelen kunt u stellen en welke vormen van live video bestaan er? Hoe interacteert u met uw kijkers en hoe borgt u te behalen doelstellingen?
Lees verderWhitepaper online video - strategie en tactiek
Iedere organisatie die zich af- vraagt wat online video voor hen oplevert, stelt zich een aantal vragen die terug te herleiden zijn naar drie thema’s: formats & branding, distributie & traffic en conversie & ROI. Deze onderwerpen staan centraal in deze whitepaper die een handleiding vormt voor het maken van de juiste keuzes.
Lees verderWhitepaper online klantenbinding creëren
In deze whitepaper geven we, naast een overzicht van een aantal (online) trends en ontwikkelingen, een aantal mogelijkheden om via het online kanaal prospects of klanten aan je kunt binden. Hiervoor maken we gebruik van onze eigen ervaring bij klanten, aangevuld met best practices uit de markt. We sluiten af met een aantal tips.
Lees verderWhitepaper optimale dienstverlening - klant online centraal stellen
In dit whitepaper geven we inzicht in hoe je als dienstverlener het online kanaal kunt benutten om je klant centraal te stellen en zo je dienstverlening kunt optimaliseren. Daarbij geven we een aantal voorbeelden uit de praktijk.
Lees verderWhitepaper E-mail Marketing ultieme conversie tips
Conversie is waar het bij e-mailmarketing vooral om gaat. Het is de heilige graal van het vak. De vraag die veel e-mailmarketeers dan ook bezighoudt, luidt: hoe realiseer ik een optimale conversie? Het antwoord op die vraag vind je in dit whitepaper.
Lees verderWhitepaper klantwaarde en klanttevredenheid verhogen
E-mail staat bekend als een zeer geschikt kanaal voor succes op de korte termijn. Veel marketeers voegen zich naar die reputatie: ze benutten het kanaal vooral voor actiematige communicatie. Helaas gaan ze daarmee voorbij aan de grote potentie van e-mail op een ander vlak: loyaliteit. In dit white paper lees je hoe de inzet van e-mail je meer loyale klanten kan opleveren.
Lees verderWhitepaper E-mail Marketing testgebieden en tips
Om succes te kunnen boeken met e-mailmarketing, ontkom je niet aan testen. Maar wat moet je nu precies testen? In dit whitepaper zetten we een aantal belangrijke testgebieden voor je op een rij.
Lees verderWhitepaper Responsive Design
Responsive design resulteert in een betere user experience voor de bezoekers op je website. Hoe responsive design bijdraagt aan een consistente ervaring die onafhankelijk is van devices lees je in deze whitepaper!
Lees verderWhitepaper SEO - Organisch zoekverkeer verhogen
Waarom is het belangrijk dat jouw website goed vindbaar is in zoekmachines? Zoekmachines als Google worden door veel mensen gebruikt om zich te oriënteren op een groot scala aan producten en diensten. Steeds vaker leidt deze oriëntatie tot een daadwerkelijke online aankoop. Een goed voorbeeld daarvan is de travel branche waar reizen, vliegtickets, accommodaties en autohuur frequent online worden geboekt.
Lees verderWhitepaper de kracht van interactieve video
Online video is op zich zelf dus niet meer bijzonder, maar waarom dit whitepaper en waarom de nadruk op “interactie” in de titel? De interactieve mogelijkheden van het internet moeten worden benut en helpen organisaties om de bijdrage van hun online videostrategie te vergroten en bovendien meetbaar aan te tonen. Interactie helpt om de relatie met de kijkers intenser te maken en om kijkers te converteren naar respondenten, leads en zelfs kopers.
Lees verderWhitepaper content marketing en online video
De gedachte bij content marketing is dat klanten en prospects meer betrokken zijn bij je product of dienst indien je ze voorziet van waardevolle, relevante en kwalitatieve informatie. Het kost dus wel even tijd om een audience op te bouwen, maar daarna is content marketing effectiever dan advertising in termen van ROI en cost per lead.
Lees verderWhitepaper strategie in social media
Social media is een medium in ontwikkeling dat ook nog eens constant verandert. Logischerwijs veranderen de marketingtoepassingen dan ook ‘along the way’. Inmiddels pas ik het Social Strategy Model al enkele jaren toe bij organisaties in Nederland en ook buiten de landsgrenzen. De ervaringen die ik hier heb opgedaan via interne strategieprojecten, wil ik graag vertellen in de whitepaper.
Lees verderWhitepaper maximaal profiteren door de strategische inzet van mobiel
In deze whitepaper geven we, naast een overzicht van relevante mobiele trends en ontwikkelingen, een aantal mogelijkheden hoe je mobiel kunt laten aansluiten bij je organisatiedoelen.
Lees verderWhitepaper zorgvuldig e-mail campagnes testen
Wie succes wil boeken met e-mailmarketing, ontkomt er niet aan: testen. Door te testen, ondervind je wat voor jouw doelgroep werkt en wat juist niet.
Lees verderWhitepaper data als drijvende kracht achter succesvol e-mailen
Het is het grote wapen van succesvolle e-mailmarketeers: relevantie. Slim gebruik maken van data. Kennis over individuele ontvangers inzetten voor het verzendmoment en de inhoud van e-mails. Relevantie is dé manier om e-mails persoonlijk te maken en te werken aan meer resultaat.
Lees verderWhitepaper 3D printen
We horen de term 3D-printer steeds vaker vallen vanwege zijn bijzondere toepassingen en mogelijkheden. Is dit nieuwe fenomeen in staat om een volgende revolutie teweeg te brengen? In deze whitepaper wordt er ingegaan op wat 3D-printen is en hoe jij ermee aan de slag kunt!
Lees verderWhitepaper bedrijfsfilm maken
Whitepaper met daarin een handleiding hoe je een optimale bedrijfsfilm maakt.
Lees verder